مترو مسکو

0 86
مسکو یکی از شهر های دیدنی و توریستی روسیه است که سالانه میزبان تعداد زیادی از ‏گردشگران سراسر دنیا می باشد. این شهر به معنای واقعی کلمه زیبا است و حتی مترو ‏مسکو نیز از جاذبه ها و دیدنی های شهر محسوب می شوند از این رو در این مقاله قصد ‏داریم اطلاعاتی در رابطه با مترو مسکو در اختیار کاربران و گردشگران تور روسیه قرار ‏دهیم. 
مترو مسکو یکی از زیباترین و پیچیده ترین مترو های جهان می باشد که در سال 1935 ‏میلادی تاسیس شده است سالن های بسیار بزرگ با سقف های بلند، مجسمه های ‏مرمری، دیوار های کاشی کاری شده و شیشه های رنگی زیبایی خاصی به ایستگاه های ‏مترو مسکو بخشیده است. 
نکته جالب در رابطه با شبکه مترو مسکو این است که مترو مسکو از زمان تاسیس تا ‏کنون هواره در حال پیشرفت و گسترش بوده است. 
معماری ایستگاه های مترو مسکو ترکیبی از معماری تاریخی مسکو و معماری مدرن ‏جهان است که در سال های اخیر به سبب برگزاری جام جهانی 2018 پیشرفت چشم ‏گیری کرده است و به امکاناتی مانند تابلو های انگلیسی و وای فای رایگان مجهز شده ‏است. 
سامانه مترو روسیه که علاوه بر کاربرد حمل و نقل عمومی امروزه به یکی از جاذبه های ‏گردشگری مسکو تبدیل شده است به طوری که بهترین مناطق آن که مناظر زیبا تری ‏دارند به عکاسی و سلفی گرفتن گردشگران تور مسکو اختصاص داده شده است. 
اگر با تور مسکو سفر کنید از دیدن ایستگاه های مترو شگفت زده خواهید شد و در ‏هنگام قدم زدن در ایستگاه های مترو گویی که در یک بنا و کاخ مجلل حضور دارید. 
در ورودی یکی از ایستگاه های مترو شهر مسکو مجسمه سگی وجود دارد که به سگ ‏شانس معروف است و برخی از مردم معتقدند لمس بینی این سگ برای آن ها خوش ‏شانسی به همراه می آورد.‏

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود