آکواریوم ملبورن

0 3,751
شهر ملبورن، یکی از زیبا ترین شهرهای استرالیا میباشد که به عقیده ساکنین آن بعد از سیدنی، زیباترین شهر دنیا به شمار می رود. هر چند که این موضوع چندان هم عجیب نیست، چون این شهر بارها به عنوان یکی از بهترین شهرهای دنیا انتخاب شده است. یکی از جاذبه های دیدنی این شهر زیبا آکواریوم ملبورن است که هر ساله گردشگران تور استرالیا را به سوی خود جذب میکند. 
اگر قصد سفر به استرالیا را دارید، باید بدانید که این شهر جاذبه های توریستی بسیاری از جمله بالن سواری، ورزشهای آبی و همچنین موزه های هنر معاصر را دارد. با این حال، یکی از پر مخاطب ترین این جاذبه ها، آکواریوم ملبورن است که پیشنهاد می شود به هیچ عنوان بازدید از دنیای زیر آب این آکواریوم زیبا را در این شهر از دست ندهید.
آکواریوم ملبورن دارای صخره های مرجانی زیبا، ماهی های رنگارنگ و همچنین انواع آبزیان زیبا میباشد. پیاده روی در این آکواریوم بسیار طولانی و با لذت است. این آکواریوم دارای تونلی میباشد که شباهت بسیاری به تانک دارد. در این تونل ماهی های بزرگ، کوسه های توسی و همچنین پرتو ماهی ها زندگی می کنند. گردشگران تور استرالیا می توانند، در این تونل زیبا قدم زده و لذت لازم و کافی را از این پیاده روی ببرند. با قدم زدن در آکواریوم ملبورن می توانید، تجربه تازه ای را در زندگیتان رقم بزنید و همچنین با گونه های جدیدی از جانوران زیر دریایی آشنا شوید. همچنین در این آکواریوم زیبا می توانید در کنار کوسه های بزرگ غواصی کنید و از نزدیک به آنها غذا بدهید. یکی دیگر از جاذبه های زیبای این آکواریوم، بازدید از پنگوئن های قطب جنوب است که در آکواریوم ملبورن قابل مشاهده و لمس کردن هستند. گردشگران تور استرالیا برای بازدید از این آکواریوم زیبا، می توانند، همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 6 بعد از ظهر مراجعه نمایند. نشانی آکواریوم ملبورن بدین صورت است که این آکواریوم در شهر زیبای ملبورن و همچنین در خیابان شاه و فلیندرز واقع شده است.
 
 
 
 
 
 
 

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود