دهکده هالستات

0 200
یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری در کشور اتریش دهکده هالستات در منطقه ی سالزکامرگات می باشد. دهکده هالستات با توجه به موقعیت قرار گیری آن بین جنگل، کوه و دریاچه از آب و هوای مطلوبی برخوردار است که با انواع درختان و گیاهان گوناگون همچنین کوهستان های سرسبز با پوشش گیاهی انبوه محاصره شده است. امروزه این دهکده با چشم اندازهای فوق العاده ای که دارد از محبوبیت ویژه ای در بین گردشگران تور اتریش قرار گرفته است. این منطقه توریستی مناسب برای تفریحاتی همچون: کوه نوردی، پیاده روی و قایق سواری می باشد. پس از گشت و گذار و لذت از تماشای مناطق بکر طبیعی و نفس کشیدن در هوایی پاک می توانید به تماشای آثار باستانی و تاریخی که بدون دخالت انسان و به صورت طبیعی پدید آمده اند بپردازید.

از این جاذبه های طبیعی می توان به قار نمک و غارهای یخی اشاره کرد. از دیگر جاذبه های دیدنی دهکده هالستات می توان خانه استخوانی را نام برد، در زمان های گذشته به دلیل کمبود مکان برای دفن مردگان خود همه ی اجساد را با فاصله کم در این منطقه می انداختند که امروزه تنها آثار کمی از اسکلت آن ها بر جای مانده است ، البته که بازدید از خانه استخوانی می تواند کمی ترسناک به نظر برسد ولی به شما گردشگران تور اتریش که به دنبال هیجان خاص هستید پیشنهاد می کنم از این قسمت از دهکده هالستات دیدن فرمایید.

از همه ی این جاذبه های دیدنی و تفریحات دهکده هالستات که بگذریم ، چشم اندازهای فوق العاده این روستا به همراه آب و هوای دلپذیر و به دور از آلودگی و شلوغی مرکز شهر باعث شده این منطقه توریستی نه تنها برای گردشگران تور اتریش ، بلکه برای اهالی خود این کشور نیز جزء تفرجگاه های بی نظیر تبدیل شود که تعطیلات و آخر هفته های خود را در این روستای رویایی سپری کنند.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود