شهر اورو پرتو

0 52
شهر اورو پرتو یکی از شهرستان های برزیل می باشد که در میناس گرایس واقع شده است. اورو پرتو پر از دیدنی های تاریخی و زیبا است که جشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند به همین دلیل است که سالانه گردشگران زیادی به شهر اورو پرتو سفر می کنند. این شهر در واقع محل زندگی معدن چیان بوده است و معنای لغوی این شهر طلای سیاه است و در سال 1750 میلادی به عنوان مرکز شهر شناخته شد. همچنین یونسکو به دلیل وجود بنا های تاریخی زیبا و بنا های با سبک معماری باروک در فهرست میراث جهانی ثبت شده است و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

این شهر دارای سبک معماری استعماری پرتغال می باشد در صورتی که معماری های مدرن در این شهر باید پایبند معماری تاریخی شهر یاشند از نمونه های دیدنی این شهر می توان به کلیسا های قرن 18 و 19 که با طلا تزیین شده اند و مجسمه های اورو پِرتو و مجسمه های الیجادینهو نیز اشاره کرد از دیدنی های محبوب این شهر به شمار می روند.
آب و هوای شهر اورو پرتو کاملا مانند آب و هوای دیگر جا های برزیل است به این معنی که در این شهر هرگز با زمستان های سخت و سرد هیچ وقت مواجه نخواهید شد و بهتر است در فصل تابستان به دلیل بارش باران های زیاد از سفر به این شهر خودداری کنید.به دلیل اینکه در فصل تابستان اغلب روز ها بارانی و بارش باران در این شهر سالانه 2018 میلی متر می باشد.
تعطیلات محلی در شهر اورو پرتو مانند دیگر شهر های برزیل مشابه است که شامال : روز کریسمس ، روز سال نو ، روز استقلال ، روز مریم مقدس و دیگر روز ها دیگر نیز می باشد. همه ساله میلیون ها گردشگر از این شهر دیدن می کنند که بیش ترین جمعیت آن در زمان برگزاری کارناوال یعنی قبل از عید پاک و مخصوصا در زمان عید پاک نیز به صورت چشمگیری افزایش می یابد.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود