دهکده چیرالی آنتالیا

0 82
افرادی که تور آنتالیا برای سفر خود انتخاب می کنند به دنبال تفریحات ساحلی این شهر می باشد بر عکس تور استانبول که مسافران بیش تر وقت خود را در مراکز خرید و اماکن تاریخی می گذرانند.در این قسمت می خواهیم مسافران عزیز را با یکی از تفریحگاه های خوب آنتالیا به نام دهکده چیرالی آنتالیا بیش تر آشنا کنیم.

یکی از تفریحات پر طرفدار شهر توریستی آنتالیا مناطق طبیعی زیبای آن می باشد که دهکده چیرالی آنتالیا یکی از همین ها می باشد که با ساحل طولانی و تمیز گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
این دهکده در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است ، منطقه کمر یکی از بهترین و معروف ترین تفریحگاه ساحلی آنتالیا شناخته شده است که در استان آنتالیا و در کنار دریای مدیترانه واقع شده است.
نام این منطقه به معنای دیوار بلندی که جلوی ورود سیل به داخل روستا را می گیرد نام گذاری شده است ، این منطقه دارای هتل های لوکس و مجلل ، کافه های مختلف ، رستوران های متعدد ، ویرانه های تاریخی روستا و بازار های زیبا نیز می باشد که مکان مناسبی بری اقامت در آنتالیا به شمار می رود.
دهکده چیرالی آنتالیا در قسمت جنوب غربی استان آنتالیا و در نزدیکی شهر الیمپوس قرار دارد و دارای 3.5 کیلومتر ساحل جدا از هم نیز می باشد.در نزدیکی این دهکده تاریخی رودخانه و نهر های بکری دارد که جذابیت وصف نشدنی را بخشبده است.
اگر قصد رفتن به دهکده چیرالی آنتالیا را دارید به سمت جنوب غربی استان آنتالیا حرکت کنید و اگر هم از کمر حرکت می کنید با اتومبیل به مدت 1 ساعته به این دهکده خواهید رسید.یکی از ویژه گی های این دهکده نزدیک بودن دیکر مکان دیدنی مانند دریچه های گاز دائمی  و راه لیسیان نیز می باشد همچنین در طول مسیر ساحل پراز کافه های مختلف برای استراحت و نوشیدن قهوه و آب میوه های خنک نیز می باشد.در آخر گردشگران توجه داشته باشند آب و هوای این شهر معتدل و دارای تابستان های طولانی نیز می باشد.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود