این عکس “آزاده صمدی” و همسرش شوکه تان می کند/ تصویر

0 3,751

تصویری قدیمی از استایل های جالب آزاده و صمدی و همسرش قبلی اش هومن سیدی در فضای مجازی پر بازدید شد.

 به گزارش پرشین وی، تصویری جالب و دیده نشده از سالهای دور زمانی که ازاده صمدی همسر هومن سیدی بود، با چهره های متفاوت و استایل های جالب منتشر شد. / آزاده صمدی

عکس "آزاده صمدی" و همسرش شوکه تان می کند/ تصویر

عکس لو رفته و دو نفره “آزاده صمدی” دردسر ساز شد/ تصویر

تصویری از آزاده صمدی و یک مرد جوان منتشر شد که شایعه ازدواج دوباره او را رقم زد.

 تصویری دیده نشده از آزاده صمدی بازیگر ایرانی و همسر سابق هومن سیدی در کنار یک مرد با استایلی متفاوت خبر ازدواج دوباره اش را پخش کرد.

عکس لو رفته و دو نفره "آزاده صمدی" در خارج دردسر ساز شد/ تصویر

آزاده صمدی (زادهٔ ۱۷ دی ۱۳۵۷) بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان در سال ۱۳۸۶ به شهرت رسید.

زندگی‌نامه

آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دورهٔ کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دورهٔ کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) را گذراند و در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد.او سپس در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی نقش آفرینی کرد و مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی‌پایان با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. از دیگر نقش آفرینی‌های وی می‌توان به حضور در فیلمهای کوتاه ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی به کارگردانی هومن سیدی و هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید اشاره کرد.

صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد اما این ازدواج در سال ۱۳۹۲ به جدایی انجامید. او در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

صمدی اجرای برنامهٔ زابیواکا را که از شبکه اینترنتی آیو ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پخش می‌شد، بر عهده داشت. ناظران سازمان ⁧صداوسیما⁩ بعد از اجرای قسمت اول برنامه، در میانهٔ قسمت دوم، جلوی اجرای صمدی در این برنامه را گرفتند و بهرنگ علوی به عنوان جایگزین او اجرای این برنامه را بر عهده گرفت. آن‌ها دلیل این کار را جلوگیری از «استفاده ابزاری از زن» ها اعلام کردند.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود