عکس/ دعوای جنجالی مجری اخراجی و کمند امیرسلیمانی به اینستاگرام کشید

0 3,762

مجتبی پوربخش مجری ممنوع التصویر تلویزیون با انتشار ویدیویی عجیب در صفحه شخصی اش بار دیگر به کمند امیرسلیمانی طعنه زده است.

 مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر باسابقه تلویزیون چند ماهی ست از ادامه فعالیت داشتن در شبکه ورزش محروم شده است. / کمند امیرسلیمانی
اما او به تازگی در سری جدید برنامه پدرخوانده سعید ابوطالب که در پلتفرم های خانگی پخش می شود شرکت کرده است.
از همین رو او در تازه ترین قسمت این برنامه وقتی نوبت به معرفی اش شد، اجرای اش را با نام علی انصاریان شروع کرده و از رفیق قدیمی اش یاد کرده است.
این در حالی ست که این اقدام متفاوت پوربخش در یادآوری دوست فقیدش با کنایه هایی از سوی چند تن از بازیگران مهمان این برنامه مواجه شد.

در همین رابطه این مجری برکنار شده تلویزیون به تازگی با انتشار برشی از صحبت های کمند امیر سلیمانی که اقدام پوربخش را نمایشی خوانده بود، واکنش کنایه آمیزی به او نشان داده است. / کمند امیرسلیمانی
او در این استوری با لحن طعنه آمیزی خطاب به برخی از بازیگران این برنامه نوشته است: من این مدلی یاد گرفتم و این مدلی زندگی می کنم. تاوانشم دادم و خواهم داد.

اعتراف نگران کننده مجری اخراجی تلویزیون به افسردگی

 مجتبی پوربخش مجری و‌ گزارشگر سابق صدا و سیما سال ها به واسطه اجراها و برنامه های جنجالی اش در شبکه ورزش از چهره های پر طرفدار تلویزیون بود.
اما او این روزها و پس از ماجرای برکناری اش از تلویزیون، بیش از هر کسی به یک چهره تلخ،منزوی و معترض در شبکه های اجتماعی بدل شده است.
این در حالی ست که این مجری ممنوع التصویر در هفته های اخیر با انتشار مطالبی شخصی به طور شفاف از احوالات بد روحی اش با دنبال کنندگان اش صحبت کرده است.
با این وجود او در تازه ترین فعالیت اش در صفحه اینستاگرام اش با انتشار متنی تلویحا به داستان افسردگی اش اشاره مستقیمی کرده است.

منبع:بوقت صبح

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود