شهره لرستانی: علائم کرونا بازگشته است

0 4,138

شهره لرستانی که چند روزی است پس از ابتلاء به کرونا، با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شده، درباره وضعیت فعلی خود بیان کرد که برخی علائم بیماری دوباره بازگشته است.

ایسنا: شهره لرستانی که چند روزی است پس از ابتلاء به کرونا، با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شده، درباره وضعیت فعلی خود بیان کرد که برخی علائم بیماری دوباره بازگشته است.

لرستانی درباره ی وضعیت جسمی خود توضیح داد: من هفت روز در آی سی یو بودم و ۱۰ روز است که از آی سی یو بیرون آمده ام و در خانه دوران نقاهت را می گذرانم، اما در حال حاضر دوباره حالت هایم بازگشته است.

این بازیگر گفت: باید دوباره اسکن ریه انجام دهم و نمی دانم بار دیگر در بیمارستان بستری شوم یا نه.

شهره لرستانی و برخی عوامل مجموعه «خوشنام» به کرونا مبتلا شده اند و در پی ابتلای عوامل این سریال به کووید ۱۹ ساخت این مجموعه در شبکه یک فعلا متوقف شده است.

بیوگرافی شهره لرستانی

شهره لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد تلویزیون و سینما شد.

خانواده

پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. یک خواهر و یک برادر دارد، نام کاملش شهره صالحی لرستانی است که می گوید وقتی مدرسه رفتم به تقلید از چارلی چاپلین نامم را کوتاه کردم.

خانواده و زندگی لری

اگرچه چندین سال است که مستقل زندگی می کنم اما با خانواده ام در یک ساختمان هستیم، چون نمی توانیم از حال هم غافل باشیم. علتش این است که ما لریم و به ایلی بودن عادت داریم.

علاقه از کودکی

هميشه گروه تئاتر مدرسه با من بود. از نوشتن و به وجود آوردن لذت می بردم آن اوايل كه بلد نبودم بنویسم حفظ می كردم، نمایشنامه نویسی که بلد نبودم، اما قصه هایی شبیه نمایشنامه می نوشتم و با گروه تئاترمان اجرا می کردم.

زیر میز دادگستری

يكي از تفريحات من و برادرم تابستان ها اين بود كه با پدرم به دادگستری می رفتيم وقتی مراجعين می آمدند، زير ميز پدر پنهان می شديم و يواشکی آنها را از لای ترک ميز زير نظر گرفته و به حرف هایشان گوش می داديم. عشق ما دعواهای زن و شوهری بود.

دانشگاه و شروع فعالیت

در سال ۱۳۶۴ وقتی ۱۹ ساله بود از شهر همدان که مدتی بخاطر شغل پدر ساکن آنجا بودند به تهران بازگشتند، سپس دیپلم گرفت و بلافاصله وارد دانشگاه هنر شد در همان ترم اول که اکثرا دروس عمومی بود غرق تئاتر شد و ۱۷ نماش را به کارگردای خود بروی صحنه برد، سپس خود نیز کم کم وارد بازی شد.

جلوی دوربین

در سال ۱۳۶۵ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال اغر بخیر اولین بار وارد قاب تلویزیون شد اما دومین تجربه اش با سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم نیاز بود. بازی در سریال آپارتمان در سال ۱۳۷۱ چهره اش را شناخته کرد.

شکست عشقی

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی آنقدر سرخوش و خوشحال بود که حواسش به دور و برش نبود و یک روز با سر به زمین خورد همه چیز خیلی ساده شروع شد، طوریکه وقتی امروز بهش نگاه می کنم، باورم نمی شود اتفاقی به این سادگی که ساده تر از آن هم قابل حل بود و می توانستم از آن بگذرم، زندگی ام را دگرگون کرد.

افسردگی

آن موقع این داستان شکست عشقی ساده و یک خطی برايم اتفاقی بسیار عظيم و سهمگین بود و باعث شد احساس شكستی بزرگ بکنم موج غم من را در خود غرق کرد و به دامن افسردگی پناه بردم. در این مدت وی ۸ سال از بازیگری جدا شد و تنهایی و بیماری اش او را ۴۰ کیلو اضافه وزن تر کرد، بعد از مدتها به کمک روانشناس دوباره به بازیگری برگشت.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود