عکس لو رفته از سیما تیرانداز در ایستگاه اتوبوس/ تصویر

0 4,201

سیما تیرانداز تصویری را از خود به همراه بازیگران سریال دودکش در ایستگاه اتوبوس به اشتراک گذاشت.

وقت صبح: سیما تیرانداز بازیگر بسیار بی حاشیه با بازی عالی در پست اینستاگرامش عکسی را به همراه عوامل سریال دودکش در صف انتظار اتوبوس منتشر کرد.

سیما تیرانداز در اینستگاه اتوبوس

بیوگرافی سیما تیرانداز:

سیما تیرانداز متولد سال 1349 در تهران از بازیگران تئاتر و سینمای ایرانی است.

وی کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدۀ سینما و تئاتر دارد. سیما تیرانداز همسرسابق ناصر هاشمی و همسر کنونی مجید جوزانی است و یک پسر به نام رایان دارد.

او با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

او می گوید: از کودکی رویای بازیگری داشتم حتی یادم می آید در دنیای بازی کودکانه با دختر عمویم عهد کردیم که من بازیگر و او مهندس شیمی شود.

یک روز در دبیرستان همکلاسی پشت سریم می گفت خواهرم در کلاس بازیگری ثبت نام کرده که من هم پرسیدم آدرس کلاس ها رو به من بگو من هم می خواهم به آن کلاس بروم.

آدرس را که که به من داد دقیقا در خیابان دریای نور بود که یک کوچه با منزل ما فاصله داشت و اینطور شد که رفتن و در کلاس ثبت نام کردم.

شهرت با انیس در تلویزیون

بیشتر شهرت خانم تیرانداز از سال 1388 با سریال ستایش در نقش انیس شروع شد که بازی اش در هر سه فصل این مجموعه با تحسین منتقدان روبرو بود.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود