تیپ “نوید محمدزاده” در روز عقدش/ عکس

0 4,050

نوید محمدزاده عکسی را با تیپ بسیار ساده در روز عقدش به اشتراک گذاشت.

 وقت صبح: نوید محمدزاده بازیگر مطرح ایرانی در پست جدید اینستاگرامش تصویری از خود با تیپ بسیار ساده در روز عقدش را را منتشر کرد.

نوید و مجری صدا و سیما در مراسم عقد عید غدیر.

بیوگرافی نوید محمدزاده:

نوید بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

این بازیگر دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

بازی در تئاتر

بعد از اولین تجربه بازیگری در جلوی دوربین وارد تئاتر شد و سال 1387 با نمایش «ماه در آب» جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره استان تهران از آن خود کرد.

محمدزاده سپس سال 88 در فیلم آندو بازی کرد که که مجوز اکران نگرفت.

تجربه مجری گری

نوید محمدزاده در سال 1390 به همراه سارا رسول زاده اجرای قسمت هایی از برنامه دوستان را که از شبکه جام جم پخش می شود برعهده داشت.

شروع شهرت

بازی محمدزاده از سال 93 با فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده و کسب حوایز مختلف از جشنواره های بین المللی دیده شد و سر زبان ها افتاد.

اما بازی در فیلم لانتوری ، خشم و هیاهو و بخصوص ابد و یک روز در سال 94 بود که خیلی زود او را به شهرت رساند و توانست مخاطبان زیادی را جذب سینما کند.

سیمرغ های بلورین

او اولین بار در سال 94 برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین و تندیس زرین جشنواره دنیای تصویر بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

یکسال بعد با فیلم بدون تاریخ و بدون امضا دومین سیمرغ را از جشنواره فجر و تندس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از بیستمین دوره جشن بزرگ سینما بدست آورد.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود