ساعت پخش و تکرار سریال احضار + اسامی بازیگران

1 12,397

سریال احضار که به مناسبت ماه رمضان ۱۴۰۰ ساخته شده است از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین هر شب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

سریال احضار جزو سریال های ماه رمضان 1400 است که با ژانری معمایی و ترسناک از شبکه یک سیما هر شب پخش می شود.

سریال احضار را بهروز افخمی کارگردانی کرده و تا به اینجا مورد توجه بسیاری از مخاطبان تلویزیون قرار گرفته است.

قصه سریال احضار درباره چیست؟

داستان سریال احضار درباره گروهی از دوستان خانم بوده که تصمیم میگیرند به شمال کشور بروند، ولی در انجا حسادت یکی از آن‌ها باعث میشود سرنوشت پر فراز و نشیبی را تجربه کند.

زمان پخش سریال احضار

سریال احضار هر شب در ماه مبارک رمضان 1400 از ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک سیما نمایش داده می شود.

ساعت تکرار سریال احضار

سریال احضار پس از پخش در ساعتهای 1:55 دقیقه بامداد 8 و 25 دقیقه صبح و ۱۵:۱۰روز بعد تکرار می شود.

بازیگران سریال احضار

آرش مجیدی ، رضا توکلی ، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی، افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایى بازیگران سریال احضار هستند.

بازیگران سریال احضار

عوامل سریال احضار

مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری جوزانی، برنامه‌ریز: مهدی آقایی، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر، ولی خانی، عکاس و پشت صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: پرویز کاظم‌لو.

سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی سعی دارد به موضوع عرفان های کاذب و احضار روح بپردازد. موضوعی که به نوعی هم می تواند جذاب باشد و هم ترسناک.

علیرضا افخمی کارگردان سریال‌های مختلفی است. او تبحر خود را در روایت جدال باورهای دینی با نیروهای شیطانی به اثبات رسانده است. او امسال با ساخت سریال”احضار” نگاه دیگری به مسائل روز جامعه و جدال باورهای دینی و نیروهای شیطانی دارد. “احضار” ساخته جدید او بر نقد عرفان‌های کاذب و تأثیرات این باورهای غلط بر زندگی افراد خانواده و در نهایت جامعه استوار است. اگر نگاهی به سریال پر مخاطب “او یک فرشته بود” داشته باشیم خواهیم دید افخمی از ساده‌ترین داستان‌ها پیچیده‌ترین موقعیت‌های اجتماعی را خلق می‌کند.

واکنش به ترسناک بودن سریال احضار

محمدرضا تخشید تهیه‌کننده سریال احضار گفته که «احضار» موضوع جدید و متفاوتی دارد، اما ژانر آن ماورایی است و می‌تواند یاد سریال‌های گذشته ایشان را زنده کند. «احضار» به موضوعات مبتلا به جامعه پرداخته و تلاش کرده است هشدارهایی را به مردم بدهد. برعکس آن شایعاتی که به وجود آمده است که عده‌ای می‌گویند سریال ترسناک است، اینگونه نیست و قسمت‌های ابتدایی سریال که پخش شود، نگرانی‌ها نیز برطرف خواهد شد.»

منبع:afkarnews

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
1 نظر
  1. امیر حسین می‌گوید

    فیلم عاللللللیییی منکه خوشم اومده شاید شما هم خوشتون بیاد پیشنهاد میکنم ببینید

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود