کمدی‌های شبکه نمایش در هفته پایانی سال

0 3,879

پخش فیلم‌های سینمایی با بازی بن استیلر و آثار کمدی، از برنامه‌های هفته آینده شبکه نمایش تلویزیون است.

خبرآنلاین: پخش فیلم‌های سینمایی با بازی بن استیلر و آثار کمدی، از برنامه‌های هفته آینده شبکه نمایش تلویزیون است.

شبکه نمایش، هفته آینده (۲۳ اسفند تا ۲۹ اسفند) در بخش ژانر هفتگی خود فیلم‌هایی با مضمون آشپزی را روی آنتن می‌برد و در بخش صحنه‌گران، فیلم‌هایی با بازی بن استیلر را پخش خواهد کرد. این شبکه همچنین برای باکس ساعت ۱۳ خود، به پیشواز جشن نوروز خواهد رفت و فیلم‌های کمدی همچون «میهمان بابا»، «ما خونه نیستیم»، «محله لب آب»، «آواز در خواب» را برای پخش در نظر گرفته است.

ژانر منتخب:

در بخش ژانر منتخب هفتگی این شبکه، فیلم‌هایی که درباره آشپزی و پر از غذاهای وسوسه برانگیز است، از شنبه تا جمعه، ساعت ۱۹ پخش خواهند شد. این آثار به ترتیب عبارتند از «با سر آشپز»، «آشپزی با عشق»، «سرآشپز»، «موش سرآشپز»، «پاستاریونی»، «به قدر کافی» و «آشپز باشی».

مرور آثار:

این شبکه در بخش صحنه‌گران، فیلم‌هایی با بازی بن استیلر را از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ پخش می‌کند که به ترتیب عبارتند از «محافظین محله»، «شب در موزه ۱،۲،۳»، «ملاقات با والدین»، «سرقت از برج» و «داستان خانواده مایرویتز».

جذاب:

فیلم‌های شبکه نمایش از شنبه تا جمعه، که ساعت ۲۳ روی آنتن می‌روند، به ترتیب عبارتند از «تسخیر کوهستان ببر»، «داری دیونم میکنی»، «تمام پول دنیا»، «قهرمان خیالی»، «۴۷ رونین»، «ماجراهای شگفت‌انگیز آدل بلانسک» و «افسانه نارنیا» (قسمت اول) خواهد بود.

کلاسیک:

فیلم‌های کلاسیک این شبکه در هفته آینده هم عبارتند از «گاوچران‌ها»، «دژ»، «برانیگان»، «جزیره‌ای بر بام دنیا»، «دردسر مشترک»، «آفتاب سرخ» و «زندگی شگفت‌انگیز».

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود