دختر کفشدوزکی و گربه سیاه و جدیدترین گیف های متحرک

0 11,626

آلبوم زیباترین گیف های دختر کفشدوزکی و گربه سیاه ، که به صورت عکس های متحرک واقعی ، فانتزی ، و کارتونی ارسال شده است ، خیلی از کاربران به این شخصیت های کارتونی از جمله دختر کفشدوزکی و گربه سیاه ، علاقمند هستند

دوستان گرامی ، در این بخش ، مطلبی جدید و هیجان انگیز تهیه دیده شده است با موضوع : آلبوم زیباترین گیف های دختر کفشدوزکی  ، که به صورت عکس های متحرک واقعی ، فانتزی ، و کارتونی ارسال شده است ، خیلی از کاربران به این شخصیت های کارتونی از جمله دختر کفشدوزکی و گربه سیاه ، علاقمند هستند ، و از تصاویر آن ها به عنوان عکس پروفایل در شبکه های اجتماعی استنفاده میکنند.

معجزه آسا: افسانه های لیدی باگ و کت نویر (به انگلیسی :Miraculous: Tales of Ladybug and Cat Noir) یک مجموعه انیمیشنی ابرقهرمانی است که با مشارکت چند کشور در فرانسه ساخته شده‌است. این مجموعه دربارهٔ دو نوجوان پاریسی با نام‌های مارینت دوپن چنگ و ادریان اگرست است که برای محافظت از شهر در برابر آکوماتیزها (انسان‌های که توسط هاکماث شرور شده‌اند) به ترتیب به ابرقهرمانان لیدی باگ و کت نویرتبدیل می‌شود. این مجموعه به‌طور مشترک توسط استودیوهای فرانسوی زگ تون و متود انیمیشن تولید شده‌است. از دیگر کمپانی‌های مشارکت کننده در این تولید مشترک توئی انیمیشن، اس.ای.ام. جی انیمیشن، اس. کی برودبند، دی آگوستینی، تی‌اف۱، میدیوان تماتیکس، فرانسه، کانایز موبو و شبکه سیستم پخش آموزشی کره‌جنوبی ای.بی. اس قابل اشاره‌اند.

توماس آستراک ایده پرداز و نویسنده این سریال در ابتدا قصد داشت تا دختر کفشدوزکی را در مجموعه کتاب های کمیک منتشر کند و حتی برای تولید تصاویر کتاب هم دست به کار شده بود. به اعتقاد آستراک کفشدوزک ها نشانه خوشبختی بودند. از این رو عمداً آن را در کنار یک شخصیت گربه مشکی قرار داد که نماد نیروهای بدشانسی بود

در این سریال دو نوجوان پاریسی به نام های مرینت دوپین چنگ و آدریان آگرست حضور دارند که به ترتیب نقش دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه را ایفا می کنند.

این دو نوجوان وظیفه محافظت از مردم شهر را بر عهده دارند. در پاریس امروزی و با استفاده از اشیای نگین جاودیی که معجزه گر هستند، مرینت به کفشدوزک و آدریان به گربه سیاه تبدیل می شوند.

این دو نوجوان با همکاری یکدیگر پاریس را در برابر موجود شرور اسرارآمیزی به نام ارباب شرارت محافظت می کنند.

تا کنون چهار فصل از این کارتون سریالی منتشر شده است.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود