زندگی خصوصی حدیث میر امینی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 152

حدیث میرامینی (زادهٔ ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است

بیوگرافی حدیث میرامینی

حدیث میرامینی (زادهٔ ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و به عنوان بازیگر به فعالیت های تلویزیونی و هنری می پردازد. ، وی مسلط به زبان انگلیسی نیز می باشد و می گوید تلاش میکنم رزومه خوبی از خود به جای بگذارم.

تصویر

خانواده

حدیث میر امینی فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود هم دارد . پدرش کارمند بازنشسته بانک بوده و مادرش خانه دار می باشد.

تصویر

شروع فعالیت

بازیگری را با حمایت پدرش و حضور در کلاس های حمید سمندریان شروع کرد و اولین بار بصورت حرفه ای در سال 1384 وقتی 17 ساله بود با سریال هویت، جلوی دوربین رفت.

شهرت

حدیث میرامینی فعالیت خود را با تلویزیون آغاز کرد، سپس وارد سینما شد. و بازی در سریال هویت در سال 84 اولین حضور وی به عنوان بازیگر حرفه ای بود، اما در سریال دلنوازان سال 88 بود که چهره اش شناخته تر شد و به شهرت رسید.

تصویر

کارگردان مورد علاقه

حدیث میر امینی به سهیلی زاده و مهران مهام علاقه ی زیادی دارد و معتقد است آنها به او کمک زیادی کرده اند و در دیده شدنش نقش بسزایی داشتند.

ازدواج

حدیث میر امینی با مجتبی رجبی معمار یکی از بازیگران سینما و مدیر فعلی شبکه جام جم ازدواج کرد و با انتشار عکسی در مورد همسرش اینگونه نوشت:به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم …. پدر شوهر خانم میرامینی، آقای مجید رجبی مدیر سابق شبکه تهران و جام جم است.

تصویر

فرزند

حدیث میر امینی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود خبر از مادر شدنش داد. و نوشت: “پاره تن”

تصویر

علایق

رنگ قرمز رنگ مورد علاقه ی حدیث میر امینی است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد و بازیگر مورد علاقه ی خارجی او رابرت دنیرو است. حدیث میر امینی به کتابخوانی هم علاقه خاصی دارد.

ورزش

تفریح مورد علاقه ی میر امینی فیلم دیدن و ورزش کردن است و این بازیگر شنا را بیشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد.

تصویر

حدیث میرامینی و علاقه به عطر

رابطه من با عطر و دنیای عطرها بسیار خوب است و اصولا استفاده از عطر را دوست دارم یادم نمی آید از چه زمانی عطر زدن برای من جدی شد فقط میدانم 15 ساله بودم كه از یك دوست، عطر هدیه گرفتم و این هدیه برای من احساس بسیار خوشایندی داشت و ازآن زمان استفاده از عطر تبدیل به عادتی ثابت برای من شد.

تصویر








منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود