زندگی خصوصی محمود فکری و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 451

محمود فکری جویباری (زاده ۴ مرداد ۱۳۴۸) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون سرمربی باشگاه فوتبال استقلال تهران می‌باشد.

بیوگرافی محمود فکری

محمود فکری جویباری (زاده ۴ مرداد ۱۳۴۸) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. او هم اکنون سرمربی باشگاه فوتبال استقلال تهران می باشد. وی رکورد دار تعداد بازی در باشگاه فوتبال استقلال تهران است.

تصویر

خانواده

محمود فرزند آخر خانواده فکری است. یک خواهر و دو برادر به نام های شاهرخ، شاهپور دارد . پدرش در ۱۴ مهر سال ۸۱ فوت کرد. برادرش شاهرخ هم از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی است.

تصویر

مخالفت خانواده

پدر و مادرش اصلاً علاقه ای به این نداشتند که محمود فوتبالیست شود. آن ها از او می خواستند درسش را بخواند، اما او به دور از چشم آنها هر روز برای فوتبال بازی کردن به بیرون می رفت و با لباس های خاکی بر می گشت. چند بار هم مچش را گرفتند؛ با این حال کتکی از پدر و مادر نخورد و فقط با تذکر و دعوای آنها مواجه شد. بعد از این که محمود در مدرسه فوتبالش بهتر به چشم می آید معلم ورزشش واسطه می شد و هر روز به منزل آنها می رفت تا اجازه اش را از پدرش بگیرد. این گونه بود که او در مسابقات مدارس شرکت می کرد.

فوتبال حرفه ای

فکری فوتبالش را در سال ۶۵ از تیم ساحل جویبار شروع کرد و در سال ۱۳۶۹ به تیم باشگاه نساجی مازندران پیوست. بعد از این تیم پیراهن استقلال تهران را تن کرد، خدمت سربازی سبب گردید تا وی فوتبالش را در تیم باشگاه فجر سپاسی شیراز ادامه دهد و بعد از پایان خدمت سربازی به استقلال تهران بازگشت. بیشتر زمان بازیگری فکری در باشگاه استقلال تهران گذشت. وی بعد از حوادث شهرآورد سی و هشتم تهران در دی ماه سال ۱۳۷۳ با محرومیت شش ماه از حضور در زمین بازي رو به رو شد.

تصویر

باشگاه استقلال

ایشان به مدت 14 سال در تیم استقلال بازی کرد و حدود 6 سال کاپیتان بود تا اینکه سال 1386 به شیرین فراز کرمانشاه رفت و همانجا بازنشسته شد.

فوتبال ملی محمود فکری

محمود فکری در دورانی فوتبال بازی میکرد که تیم ملی ایران هافبک های باهوش و توانمند زیادی داشت. احتمالا به همین خاطر است که این بازیکن باتجربه و کوشا تنها ۳۰ بازی ملی در کارنامه اش دارد. در ضمن وی ۱ گل ملی هم به ثمر رسانده است.

مربیگری محمود فکری

محمود فکری مربیگری در فوتبال را از باشگاه شیرین فراز کرمانشاه و در سال ۱۳۸۷ شروع کرد. پس از یک سال وی بعنوان کمک مربی به کادر فنی استقلال تهران اضافه شد. یک فصل گذشت و او مجدداً به شیرین فراز برگشت. این روند باز هم تکرار شد و یک سال بعد، این مربی باز هم بعنوان کمک مربی به کادر فنی تیم استقلال پیوست. در سال ۱۳۹۱ در مس کرمان و در سال ۱۳۹۲ در باشگاه صبای قم، او کمک مربی بودن را تجربه کرد. در سال ۱۳۹۳ محمود فکری برای بار سوم در دوران مربیگری اش به تیم استقلال رفت. این بار دو فصل دوام آورد و در سال ۱۳۹۵ هدایت نساجی مازندارن را بر عهده گرفت.

تصویر

ازدواج محمود فکری

رفت و آمد محمود فکری بعنوان بازیکن استقلال با علی نظری سبب شد تا او از خواهر خانم نظری خوشش بیاید، ولی حجب و حیایش مانع از این می شد که خود این مسأله را شخصاً به علی نظری یا خواهر خانمش بیان کند. از این جهت نزد کاظم اولیایی رفت و از مدیر عامل استقلال خواست تا برایش خواهر خانم علی نظری را خواستگاری کند. اولیایی هم پس از اینکه این مسئله را با نظری در میان گذاشت همراه محمود فکری به خواستگاری رفت و این امر صورت گرفت. محمود فکری دو پسر دارد. یکی امیر حسین متولد مرداد ۷۶ و دیگری حمید رضا متولد مرداد ماه ۷۹ است.

تصویر

دوستان فوتبالی

در فوتبالی ها بیشتر با دکتر نوروزی و باجناق گرامی علی نظری رفت و آمد می کند، در زمان بازیکنی با محمد تقوی ،جواد زرینجه و سعید لطفی هم اتاق بود.

در فوتبالی ها بیشتر با دکتر نوروزی و باجناق گرامی علی نظری رفت و آمد می کند، در زمان بازیکنی با محمد تقوی ،جواد زرینجه و سعید لطفی هم اتاق بود

سرمربی استقلال تهران

محمود فکری پس از استعفا از سرمربیگری تیم فوتبال نساجی مازندران و فسخ قرارداد یکطرفه در سازمان لیگ، روز چهارشنبه 16 مهر 99 بار دیگر با مسئولان استقلال جلسه ای برگزار کرد و در نهایت برای پذیرفتن هدایت استقلال با این باشگاه به توافق رسید و با عقد قرار دادی ۲ ساله به این تیم پیوست.

تصویر

اینستاگرام محمود فکری

در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه شخصی دارد، دوستان عزیزی که می خواهید از پیج وی دیدن کنید می توانید آدرس صفحه اش را در زیر مشاهده بفرمایید.

mahmoudfekri6

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود