زندگی خصوصی خسرو شهراز و همسرش +عکس های جذاب و دیدنی

0 157

خسرو شهراز (زادهٔ ۲۲ مرداد ماه ۱۳۳۰، کرمانشاه) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

بیوگرافی خسرو شهراز

خسرو شهراز متولد 1 فروردین 1330 در کرمانشاه، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته برق و الکترونیک از دانشگاه شریف در سال 1363 می باشد، او در کنار بازیگری مدت ها کارگردان تئاتر و کارمند وزارت نیرو نیز بود.

تصویر

شروع فعالیت

وی با نقل مکان به تهران فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است. سال 1378 در فیلم «چریکه هورام» به کارگردانی فرهاد مهران فر حضور یافت و بعد از آِن در «خیابان هشتم» ساخته علی رضا امینی در کنار هنرمندانی چون ترانه علیدوستی ، حامد بهداد و صابر ابر خوش درخشید.

بیماری خسروشهراز

خسرو شهراز از سال 84 با مشکل تومور مثانه دست و پنجه نرم می کندمی گوید خوشبختانه این تومور خوش خیم است اما باید هر سه ماه یک بار به تشخیص پزشکم باید برای چک آپ و آزمایش به بیمارستان مراجعه کنم. این بیماری برای من هیچ مشکلی به وجود نیاورده است و اگر به موقع مراجعه کنم مانند پر کردن دندان ساده است.

تصویر

نقش کبیر در آنام

یکی از بیادماندنی ترین نقش های استاد شهراز بازی در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار در سال ۱۳۹۶ در نقش کبیر بود که بسیار دیده شد

ازدواج

خسرو شهراز که بیشتر چهره ای تئاتری است تا چهره ای تلویزیونی و سینمایی ، در خصوص زندگی شخصی و همسر خود مصاحبه نکرده و اطلاعاتی در دست نیست.

تصویر

علاقه به تئاتر

خسرو شهراز خیلی به تئاتر علاقه دارد و می گوید تمام عشق من تئاتر هست و از بازی کردن در تئاتر لذت می برم و همیشه تسلیم این هنر می شوم اما زمانی که لذتی در کار نباشد از حضور در این آشفته بازار زجر می کشم خوشبختانه من نیاز مالی ندارم اما این به معنای مجانی کار کردنم نیست و متاسفانه در این آشفته بازار، دلالانی ورود پیدا کرده اند که خودشان را صاحب تئاتر می دانند و از این راه کاسبی می کنند.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود