زندگی خصوصی مجید یاسر و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 214

مجید یاسر (زادهٔ ۲۲ تیر ۱۳۵۵ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و مجری ایرانی است

بیوگرافی مجید یاسر

مجید یاسر بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 22 تیر 1355 در تهران می باشد. و 44 سال سن دارد. یاسر اولین سریال خود را در سال 1384 بازی کرد که در آن سال وی در سریال صاحب دلان ساخته محمدحسین لطیفی ایفای نقش نمود.

تصویر

شروع فعالیت

مجید یاسر فعالیت خود را در اوایل دهه هشتاد با تئاتر شروع کرد در سال 1384 بصورت رسمی اولین کار حرفه ای خود را در سریال صاحبدلان به کارگردانی محمد حسین لطیفی آغاز کرد و یک سال بعد اولین تجربه خود را نیز در سینما بدست آورد.

ازدواج و همسر مجید یاسر

مجید یاسر متاهل می باشد و چند سالی هست که با مهشید حبیبی که از عوامل پشت صحنه است ازدواج کرده است.

تصویر

بیوگرافی مهشید حبیبی

مهشید حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد اصفهان میباشد مهشید حبیبی کارش را از تئاتر شروع کردسریال طلاق در در وقت اضافه, تلاقی, سرنوشت, خاطرات مرد ناتمام و چندین تله فیلم دیگر نیز در کارنامه بازیگری خود دارد.

اشنایی مجید یاسر و مهشید حبیبی

آقا مجید می گوید: «من و همسرم مهشید حبیبی در پشت صحنه برنامه شبکه سه و نیم آشنا شدیم در آن مقطع ایشان بعنوان یکی از عوامل پشت صحنه فعالیت می کردند وقتی ایشان را دیدم حس کردم به لحاظ رفتاری به انچه که در ذهن دارم بسیار نزدیک میباشند و همان فردی میباشند که همواره برای زندگی مشترک به دنبالش بودم.» یاسر میگوید: «من و همسرم با وجود این که سال ها از ازدواج مان می گذرد، اما نه تنها در طول این سال ها، از عشق و علاقه ما کم نشده، بلکه هر روز هم که می گذرد به نوعی به آن اضافه هم می شود، بخش زیادی از این موضوع را به درک متقابلی که بین ما وجود دارد ربط می دهم.»

تصویر

همکاری متعدد با محمد حسین لطیفی

محمد حسین لطیفی جدا از این که یک کارگردان مفید هست، یک رفیق هست و این رفاقت باعث شده اعتماد عمیقی بین ما به وجود بیاید و در نهایت اکثر در کارهای ایشان حضور دارم.

شروع تهیه کنندگی

در ابتدا نمی خواستم تهیه کنندگی فیلم اسب سفید پادشاه را بر عهده بگیرم چرا که دغدغه اصلی من بازیگری است و فکر می کردم ورودم به عرصه تولید درست نباشد اما با صحبت هایی که با آقای لطیفی داشتیم تهیه کنندگی این اثر را بر عهده گرفتم. وی در عین حال گفت : نقش یاشار از همان ابتدا برای شخصیت خودم نوشته شد و از آنجا که حضورم در این فیلم قطعی بود برای تهیه کنندگی آن نیز اقدام کردم.

تصویر

شغل های مختلف مجید یاسر

مجید یاسر علاوه بر بازیگری به عنوان مجری، جانشین تهیه، مجری طرح، طراح صحنه و تهیه کننده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم ترین اثر مجید یاسر در حرفه ی مجری، برنامه زابیواکا است. مهم ترین اثر مجید یاسر در حرفه ی جانشین تهیه، سریال ارث بابام است. مهم ترین اثر مجید یاسر در حرفه ی مجری طرح، سریال خاطرات مرد ناتمام است. مهم ترین اثر مجید یاسر در حرفه ی طراح صحنه، فیلم اسب سفید پادشاه است. مهم ترین اثر مجید یاسر در حرفه ی تهیه کننده، فیلم اسب سفید پادشاه است.

مرگ در اوج افتخار

همیشه آرزو دارم كه مانند مجید در فیلم روز سوم بمیرم برای مردم بمیرم، برای سرزمینم باشم؛ برای هر چیزی كه متعلق به گربه خوشگل كشورمان و آدم هایش باشد همه برای من محترم هستند و مردم را عاشقانه دوست دارم، جان دادن برای میهن و مردم آن سعادت است.

تصویر

مادرزن خیالی من

این ماجرایی که خانم مریم امیرجلالی مادرزن من هستند یک شایعه است. حتی ایشان یک مطلب تندی در اینستاگرام خود نوشته بودند و نمی دانم چرا از من دلخور بودند. نوشته بودند مجید یاسر هیچ نسبتی با من ندارد و… من هم چیزی نگفتم. راستش در یک مراسم تولد در یک رستوران بودم که خانم امیرجلالی و دخترشان هم حضور داشتند. خانم من هم حضور داشتند. چند تا عکس گرفتیم و خودشان هنگام گذاشتن یکی از عکس ها در شبکه اجتماعی به اشتباه عکسی که من و دخترشان با هم در عکس بودیم با هم دانلود می شود و از آنجا که آن دوران چند کار مشترک با خانم امیرجلالی داشتم همین عکس سوژه شد و به سرعت در سایت ها پیچید. از آن موقع هر چقدر هم تکذیب می کنم کسی باور نمی کند و همه از من درباره خانم امیرجلالی و رابطه من و مادرزنم می پرسند.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود