زندگی خصوصی کریم آتشی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 237

کریم آتشی زادهٔ ۵ فروردین ۱۳۴۳ در شهر ری کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است.

بیوگرافی کریم آتشی

کریم آتشی، کارگردان سینمای ایران، فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی عمران و دکترای علوم سیاسی است. آتشی متولد ۵ فروردین ۱۳۴۳ در شهر ری است و از سال ۱۳۶۹ در سینما مشغول به فعالیت است.

تصویر

شروع فعالیت

کریم اتشی فعالیت هنری را در سن 26 سالگی با کارگردانی فیلم های کوتاه و فعالیت سینمایی را در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد و نخستین تجربه سینمایی او فیلم پنجاه روز التهاب در سال ۱۳۷۲ است.

فیلم نطفه شوم

شاید یکی از مشهورترین فیلمهای کریم آتشی فیلم نطفه شوم به کارگردانی و نویسندگی خود کریم آتشی محصول سال 1387 و با بازی بازیگران مشهوری چون لاله اسکندری و سام درخشانی و جمشید هاشم پور و محمد کاسبی و سیروس گرجستانی و شراره دولت آبادی است.

تصویر

ازدواج

کریم آتشی سالها پیش با مرجانه گلچین ازدواج کرد. پس از شروع زندگی مشترک به انگلیس مهاجرت کردند و به دلیل اینکه خواهر و برادر مرجانه گلچین در انگلیس زندگی می کنند تصمیم گرفت در آنجا برای همیشه بماند. اما بعدها منصرف شد و پس از ۱۰ سال زندگی در انگلستان به ایران بازگشت و پس از چند سال این زندگی به جدایی ختم شد.

تصویر

علت طلاق و جدایی

این زوج زندگی موفقی نداشتند و پس از حدود ده سال زندگی مشترک به خاطر عدم تمایل کرم آتشی به ادامه بازیگری مرجانه به جدایی و طلاق انجامید گفتنی است این زوج فرزندی ندارد.

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است.

تصویر

بیماری

کریم آتشی در خرداد 1391 به دلیل سکته قلبی در بیمارستان پاسارگاد بستری شده بود. کریم آتشی یکی از مصدومین شیمیایی هشت سال دفاع مقدس است و به همین دلیل مشکلات ریه و تنفسی دارد .

قتل همسایه با کلت

کریم آتشی در 19 شهریور 1399 طی یک درگیری لفظی در دفتر سینمایی خود با سلاح گرم با ضرب چهار گلوله همسایه خود را به قتل رساند و بازداشت شد.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود