زندگی خصوصی رامین رضاییان و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,632

رامین رضاییان سمسکندی (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است

بیوگرافی رامین رضاییان

رامین رضاییان متولد 27 اسفند 1368 در ساری، یک بازیکن فوتبال با ملیت ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های صبای قم و راه آهن را دارد. او در تاریخ 6 تیر 1394 به پرسپولیس تهران پیوست. او پس از پایان یک نیم فصل کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس بوسیله سرمربی وقت یعنی برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی دعوت شد.

خانواده

رامین رضاییان در روستان سمسکنده ساری در یک خانواده فرهیخته به دنیا آمد، پدرش پزشک بازنشسته است و مادرش خانه دار و تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد. و تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داده است.

تصویر

کودکی رامین رضاییان

رامین رضاییان در زمانی که مدرسه می رفت بچه درسخوانی بود در مسابقات انفرادی شطرنج، مقام اول را کسب کرد در دوی صحرانوردی هم مقام اول را به دست آورد .

شروع فوتبال

رامین رضاییان فوتبال خود را سال ۱۳۸۱ در باشگاه شهرداری ساری شروع کرد و در سال ۱۳۸۷ به تیم جوانان شن سای تهران پیوست. او پس از یک سال اولین قرارداد حرفه ای خود را به امضا رساند و ۴ فصل برای تیم صبای قم بازی کرد. او در ۹۸ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۷ گل نیز به ثمر رساند. رضاییان در سال ۱۳۹۲ طی قراردادی دوساله به تیم راه آهن رفت و ۵۴ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال راه آهن انجام داده و ۱۱ گل نیز در طول حضورش در این تیم به ثمر رساند. و توانست نظر کارلوس کیروش را جلب کند و به تیم ملی دعوت شد. وی در همان فصل چهاردهم به عنوان گل زن ترین مدافع لیگ برتر شناخته شد. رضاییان همچنین در ترکیب تیم ملی برای بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشت و در چند بازی به میدان رفت.

تصویر

پرسپولیس و لژیونری

رامین رضاییان سال 94 با قرارداد دو ساله به پرسپولیس تهران پیوست و از همانجا راهی تیم ملی بزرگسالان شد. او در سال 1396 پس از درخشش های دیدنی راهی تیم اوستنده بلژیک شد و یکسال آنجا بود سپس در 14 آبان 97 به تیم الشحانیه قطر رفت.

تصادف شدید در اتوبان

چند سال پیش شب دراتوبان با پراید هاچ بک دنده عقب می رفتم ، فکر نمی کردم کسی در اتوبان باشد؛ زمانی که تصادف کردم تا صندلی ماشین جمع شد، خدا خیلی دوستم داشت. و آسیب شدیدی ندیدم

رفاقت با علی کریمی

علاقه زیادی به علی کریمی و شخصیتش دارم او جزو محبوب ترین شخصیت های فوتبالی من است در دوره ای که من فوتبال را به خوبی شناختم و درک کردم بازی علی کریمی خیلی مورد توجه بود و او را دوست داشتم و دارم.آرزو می کنم همیشه سلامت و پاینده باشد.

تصویر

اذیت رونالدو

رونالدو بازیکنی است که خیلی دوستش دارم ، زندگی شخصی متفاوت و استایل بدنی خوبی دارد. وقتی در جام جهانی روسیه روبروی او بازی می کردم ، سعی کردم روحی و روانی اذیتش کنم که حتی انگلیسی بهم می گفت چرا به من دست می زنی؟ گفتم دوست دارم. (خنده) حتی من روی سر رونالدو سر می زدم ، بعد روبه رویش می ایستادم می گفتم دیدی روی سرت توپ زدم.

ازدواج و همسر رامین رضاییان

رامین رضاییان تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. رامین رضاییان بارها گفته است بعد از پایان فوتبالش ازدواج خواهد کرد. عکس های منتشرشده به نام رامین رضاییان و همسرش، همگی عکس هایی است که او با نزدیکان و هوادارانش دارد.

تصویر

استایل بدنی رامین رضاییان

رامین رضاییان استایل بدنی خیلی خوبی دارد و با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام، بدن آماده خود را نمایش داد. می گوید

تغذیه غذایی

رامین رضاییان می گوید خیلی مواظب تغذیه خود هستم و همیشه مواظبم که کمتر برنج ونان مصرف کنم و غذاهای پر چرب نمی خورم و با اینکه خیلی عاشق بستنی هستم ولی در خوردن بستنی هم سعی می کنم مراقبت کنم و زیاده روی نکنم.

تصویر

جنجال رضاییان با آماندا

دختر دورگه ایرانی – آمریکایی بنام آماندا مدعی شد حدود 5 سال است با رامین رضاییان بازیکن فوتبال تیم ملی در ارتباط بوده است او در تایید حرف های خود چت و ویدیوی خصوصی رامین رضاییان را نیز منتشر داد انتشار این ویدیو و عکس شایعه احضار وی به کمیته اخلاق و محرومیت را در فضای مجازی منتشر کرد.

واکنش رامین رضاییان به ادعای آماندا

اخبار و شایعات درباره رامین رضاییان چنان با سرعت در فضای مجازی پیچید و رنگ واقعیت به خودش گرفت که دست آخر این بازیکن مجبور شد در پستی اینستاگرامی نسبت به چنین موضوعاتی واکنش نشان دهد. رامین در صفحه شخصی اش نوشت: «شمایی که به دروغ می نویسید و شایعه درست می کنید چطور می توانید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشید؟ روزی متوجه خواهید شد که هر چیزی را شنیدید نباید باور کنید و بدتر اینکه به سطح جامعه بکشانید. هر چند که به رغم همه جوسازی های تان پیام هایی که از مردم به من می رسد نشان می دهد نقشه های تان بی اثر بوده. دیدارمان به زودی در پیشگاه عدالت… فرزند کوچک ملت ایران، رامین رضاییان».

اینستاگرام رامین رضاییان

raminrezaeian@

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود