زندگی خصوصی ساقی حاجی پور و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 344

ساقی حاجی پور هنرپیشه ایرانی و متولد سال ۱۳۷۴ در تهران می باشد.

بیوگرافی ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور متولد 26 مهرماه سال 1374 می باشد و 25 سال سن دارد . وی کار بازیگری را از طریق تئاتر شروع کرده است و در سال 86 با سریال سایه بان وارد تلویزیون شد .

تصویر

شروع فعالیت حرفه ای

حاجی پور بازیگری را از تئاتر شروع کرده و در تئاتر شربت سینه به کارگردانی و نویسندگی رسول کاهانی بازی کرد ، او برای اولین بار با نقش کوتاهی در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی بطور حرفه ای جلوی دوربین رفت.

تصویر

تست بازیگری

ساقی حاجی پور در باره ی تست بازیگری و حضورش در مجموعه خانگی هم گناه گفت:” من طی یک پروسه 3، 4 هفته ای برای دادن تست های گوناگون برای نقش هدیه به دفتر می رفتم. و تقریباً از بین 80 نفر انتخاب شدم و جزء آخرین نفراتی بودم که برای تست رفته بودم. از آقای کیایی خيلي ممنونم که به من اعتماد کردند زیرا این نخستین کار تصویر من بود و فضای کار یک فضای کاملاً حرفه ای با آدم های حرفه ای بود و اعتماد به کسی که هیچ تجربه ی تصویری ندارد، بسیار دشوار است. از این که تونستم در تست ها قبول بشم، خداروشکر می کنم.”

تصویر

بازیگر مورد علاقه

عاشق هنرپیشه محبوب هالیوودی آدری هپبورن است و از میان بازیگران ایرانی گلشیفته فرهانی و ترانه علیدستی را می پسندد . وی علاقه زیادی به آدری هپبورن هنرپیشه محبوب هالیوودی دارد و در صحفه شخصی اش عکس های از وی منتشر کرده است.

نقاشی

او علاوه بر بازیگری در اوقات فراغت خود به نقاشی کشیدن میپردازد و تصاویری از آثار خود را در صفحه شخصی خود قرار داده است.

تصویر

ازدواج ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور مجرد است ، و تاکنون خبری مبنی بر ازدواج وی منتشر نشده است . وی در مورد ازدواج چنین می گوید : ازدواج در اولویت وی نیست هرچند معتقد است که ازدواج از موضوعاتی نیست که روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

تصویر

اینستاگرام ساقی حاجی پور

www.instagram.com/saghihajipour

تصویر




منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود