بیوگرافی شعله رزمجو مجری اخبار تلویزیون و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 863

شعله رزمجو متولد ۱۳۶۰ ، کارشناس ارشد کشاورزی رشته خاک شناسی، گوینده سابق شبکه شیراز.

بیوگرافی شعله رزمجو

شعله رزمجو متولد 1360 در چالوس ، خبرنگار و گوینده خبر تلویزیون است فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کشاورزی (خاک شناسی) می باشد که از 26 سالگی وارد صدا و سیما شیراز شد و حالا همسرش هم خبرنگار مشهوری است.

تصویر

کودکی

می گوید در چالوس استان مازندران به دنیا آمده ام ، و با حمایت پدر و مادرم پیش از رفتن به مدرسه دیوان پروین اعتصامی و روزنامه را میتوانستم بخوانم اما نوشتن را بلد نبودم و به خاطر این که حروف را خوب میشناختم خواندن را یادگرفته بودم در کودکی دوست داشتم جراح قلب شوم و به همین دلیل در رشته تجربی درس خواندم و دانش آموز درس خوانی هم بودم ولی پزشکی قبول نشدم و لیسانس و فوق لیسانس خاک شناسی را از دانشگاه اهواز گرفته و لیسانس حقوق را از دانشگاهی در شیراز گرفته .

تصویر

علاقه به رشته پزشکی

همیشه دوست داشتم جراح قلب بشوم. برای همین دیپلم تجربی آن هم با معدل بالای ۱۹ گرفتم. خواست خدا بود که پزشکی قبول نشدم چون اصلاً طاقت دیدن خون و دست و پای شکسته ندارم. اگر خون ببینم از حال می روم. به هر صورت قسمت شد به دانشگاه ارومیه رفته و مهندسی کشاورزی با گرایش خاک شناسی بخوانم. فوق لیسانس خاک شناسی را از اهواز گرفتم و از سال ۱۳۸۶ در حالی که تنها ۲۶ سال داشتم به تدریس دروس پایه و تخصصی خاک شناسی در دانشگاه شیراز مشغول شدم.

ورود به صدا و سیما

سال 1386 صدا و سیمای شیراز برای جذب گوینده خبر فراخوان استانی داد. من هم ثبت نام کردم ، تست دادم و خوشبختانه از میان 1300 نفر شرکت کننده تنها دو نفر پذیرفته شدند که یکی من بودم. بعد از مدتی آموزش، در رادیو شیراز مشغول به کار شدم. در خبر شیراز، بخش خبر انگلیسی را با کمک برخی همکارانم راه اندازی کردم. در این بخش هم گزارش انگلیسی تهیه می کردم و هم دبیر و گوینده انگلیسی بودم. برخی از کارهای خبری من امتیاز بالایی را در واحد ارزیابی اخبار احراز کرد و در سال 1390 با افتتاح استودیوی خبر 30 / 22 به تهران فراخوانده شده و گوینده خبر شبکه 2 ساعت 30 / 22 شدم.

تصویر

تپق اولین اجرا

ابتدا با برنامه تولیدی و خواندن اطلاعیه در رادیو شروع کردم تا اینکه از سال 1389 بصورت حرفه ای وارد گویندگی خبر شدم یادم است اولین باری که خبر را خواندم از استرس شهر اِوز در استان فارس را اُوز خواندم که باعث شد یک ماه از اجراع منع شوم.

الگوی اجرا و خبرخوانی

من از تمام پیشکسوتان خبر و گویندگان باسابقه نکته ای را یاد می گرفتم. زحمات و ممارست های بسیاری در این بخش داشتم. از همه بیشتر علاقه مند به اجرای خبر خانم شریفی مقدم بودم.

تصویر

ایام بیکاری و تنهایی

خانم رزمجو: شعر و نقاشی دو همدم و همراه من در زمان تنهایی و بیکاری است. در حوزه ترجمه نیز فعالیت می کنم و اخیراً نیز از نشریه “ساینس دیلی” مطلبی ترجمه کردم که بر اساس آن دانشمندان ثابت کرده اند، اشعه های گوشی های همراه منشأ بسیاری از بیماری ها به ویژه سرطان است. البته موسیقی سنتی را هم دوست دارم و کارهای همایون شجریان را نسبت به دیگران بیشتر می پسندم.

پرسپولیسی

فوتبال را دوست دارم واکثر بازیها رادنبال می کنم ولی خودم از طرفداران پر و پا قرص پرسپولیس هستم.

ازدواج

شعله رزمجو در سن ۳۳ سالگی سال ۹۳ با امید قالیباف گوینده خبر و خبرنگار ازدواج میکند ، آنها دارای یک فرزند هستند . از همسرش به عنوان فردی مهربان دلسوز و پدری حامی نام میبرد ، و عقیده دارد در هر شغلی که فعالیت دارد ، یکی از بی حاشیه ترین افراد در صدا و سیما است .

تصویر




منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود