زندگی خصوصی شجاع خلیل زاده و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 491

شجاع خلیل زاده (زاده 24 اردیبهشت 1368 – بابلسر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

بیوگرافی شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده (زاده ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۸ – قائم شهر) بازیکن فوتبال ایرانی است. خلیل زاده فوتبال حرفه ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد و با پیشنهاد مرفاوی مربی وقت مس کرمان، به این تیم در لیگ برتر پیوست. او سابقهٔ بازی در سپاهان و تراکتورسازی را نیز دارد. او هم اکنون عضو باشگاه فوتبال پرسپولیس می باشد.

تصویر

خانواده

در منطقه بهنمیر بابلسر بدنیا آمده است، پدرش کشاورز و مادرش خانه دار است .یک خواهر و دو برادر دارد شجاع قبل از فوتبالیست شدن در کنار پدرش کشاورزی میکرد و در پرورش ماهی به پدرش کمک می کرد. به گفته اش کار کردن در زمین و کشاورزی کردن ورزیده ترش کرد.

تصویر

ورزش کشتی

در کنار کار در رشته کشتی نیز تمرینات زیادی انجام داده و دو سال به عنوان کشتی گیر فعالیت کرده اما علاقه ای به آن نداشت برای همین ادامه نداد. در واقع از همان کودکی حتی زمانی که کشتی می گرفت تب فوتبال داشته است.

شروع فوتبال

فوتبالش را از جوانان شهرداری امیرکلا در سال 2006 شروع کرد سپس یکسال هم در خوشنوش ساری بازی کرد اما بصورت حرفه ای از سال 87 با قردار داد دوساله با مس رفسنجان به میدان رفت. در سال 2010 به مس کرمان پیوست و سه فصل برای این تیم بازی کرد او از سال 2013 به سپاهان اصفهان رفت اما جعلی بودن کارت پایان خدمت او را به دردسر انداخت.

تصویر

جعل کارت پایان خدمت

حوزه نظام وظیفه در پاییز سال ۱۳۹۳ با ارسال یک لیست به سازمان لیگ، کارت پایان خدمت ۲۷ بازیکن شاغل در فوتبال ایران را ابطال کرد که نام شجاع خلیل زاده نیز در این لیست به چشم می خورد. گفته شد معافیت کارت پایان خدمت وی غیر قانونی بوده است، همین شد که برای گذراندن خدمت سربازی به تیم تراکتور سازی تبریز رفت.

قرارداد با پرسپولیس

شجاع خلیل زاده در فصل 96 – 97 با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ با قرارداد دو ساله به پرسپولیس پیوست و حالا تبدیل به یکی از مهره های مهم این تیم شده است.

تصویر

بازی ملی شجاع خلیل زاده

خلیل زاده برای نخستین بار در سال ۱۳۹۱ با دعوت کارلوس کیروش و بازی مقابل موزامبیک که با برتری ۳–۰ تیم ملی حاصل شد، پیراهن تیم ملی را برتن کرد.

ماجرای رابطه با پریا عرب زاده

بعد از حضور دو فصل قبل پرسپولیس مقابل نماینده امارات در این کشور شایعاتی مبنی بر رابطه مدافع قرمزها با پریا عرب زاده مدل مشهور ایرانی ساکن دبی شنیده شد. بری در این شهر این دو را در یک کافه دیده بودند. این شایعه بعد از مرخصی یک روزه شجاع و اقامت او ر این شهر قوت گرفت. برخی مدعی بودند این دو رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند و احتمال نامزدی آنها فراوان است. این شایعات البته از سوی دو طرف تایید یا تکذیب نشد. البته دوستان بسیار نزدیک شجاع معتقد بودند دیدار با پریا عرب زاده صرفا به خاطر طرفداری او از پرسپولیس بود و رابطه این مدل با شجاع هرگز جدی نبوده است.

تصویر

ازدواج شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده می گوید نمی خواسته مسئله ازدواجش رسانه ای شود، ولی این مسئله در اینستاگرامش لو می رود. مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم پرسپولیس و همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان، با انتشار عکسی از شجاع خلیل زاده در لباس دامادی، ازدواج شجاع خلیل زاده را به او تبریک گفت و نوشت:شاه داماد خوشبخت باشید کنار هم.

تصویر

زیاد می خوابم

من شب ها ساعت 11 می خوابم و از آن طرف هم 11 صبح بیدار می شوم کلا مدلم این طوری است و زیاد می خوابم، نه این که تنبل باشم، بدنم این طور عادت کرده است وقتی بیدار می شوم صبحانه و ناهار را یکی می کنم.

تصویر

بزرگ ترین سوتی شجاع خلیل زاده

قدیم ها که در بهنمیر زندگی می کردیم، همیشه با سه چهار نفر از رفقا می رفتیم تمرین. سر جاده هم مثل الان ماشین زیاد نبود. پیکان های مسافرکش می آمدند و چهار نفر عقب سوار می کردند.خلاصه یک بار من عقب نشسته بودم و رفیق صمیمی ام که خیلی با او شوخی داشتم، جلو نشسته بود. سرم را بالا آوردم و دیدم گردنش دارد برق می زند. خلاصه کف دستم را بالا آوردم و یک پس گردنی محکم به او زدم. یکدفعه دیدم دوستم را اشتباه گرفته ام و به جای او، به یک مرد سی، چهل ساله پس گردنی زده ام. من هم نهایتا ۱۴- ۱۳ سال داشتم. طرف که برگشت، از خجالت آب شدم و رفتم توی صندلی.

رفقای ورزشی

یکی از بهترین آدم های زندگی ام سروش رفیعی است با محسن ربیع خواه، علی بیرانوند، سید جلال حسینی و حسین ماهینی هم رفاقت قدیمی داریم.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود