زندگی خصوصی فرناز ملکی (ستین) و همسرش + عکسهای جذاب و دیدنی

4 9,757

زندگی خصوصی فرناز ملکی (ستین) و همسرش + عکسهای جذاب و دیدنی/فرناز ملکی متولد 26 اسفند 1367 در تهران خواننده است تحصیل کرده رشته زبان انگلیسی می باشد.

بیوگرافی ستین

ستین خواننده و نوازنده زن متولد اسفند سال ۱۳۶۷ در تهران می باشد و در زبان انگلیسی تحصیل کرده فعالیت خود را با خوانندگی شروع کرد مدتی بعد ترانه سرایی و آهنگسازی هم انجام داد .تصویر

خانواده

ستین خانواده اش 5 نفره می باشد که دارای یک برادر و یک خواهر است که برادر او معلم زبان انگلیسی و خواهرش یک نقاش است ،شغل پدر ستین فرهنگی بود و شاعر نیز می باشد و مادرش نیز صدای خوبی دارد.

شروع فعالیت

فعالیت موسیقایی خود را از دوران دانشجویی شروع کرده و با توجه به صدای خوب و علاقه به هنر موسیقی این حرفه را دنبال کرد. او از هجده سالگی بطور زیر زمینی خواندن را شروع کرد.

از دهه هشتاد با نام هنری ستین کار خود را در زمینه های ترانه سرایی و آهنگسازی و خوانندگی شروع کرد.بطوریکه شنوندگان ترانه هایش، او را با نام فرناز ملکی میشناختند اما با خواننده ای به نام ستین ناآشنا بودند.

تصویرمجوز خوانندگی

او در سال 92 مجوز خوانندگی خود را از وزارت ارشاد گرفت و توانست یک خواننده همخوان شود

شهرت

با شهرزاد به شهرت رسید بعد از شهرت و همخوانی در تیتراژ سریال شهرزاد همه علاقه مندان به کارهای او متوجه شدند که فرناز ملکی همان ستین خواننده معروف است. او سابقه همکاری با دو خواننده زیر زمینی چون ساسی مانکن و حسین تهی را در سال ۸۸ دارد و مدتی با این دو خواننده کار کرده است.

تصویر

ترانه سرایی تا آهنگسازی

خانم ملکی می گوید صدایش را از مادرش و تب شعر خود را از پدرش به ارث برده است او حالا اکثر اهنگ هایش را خودش می سراید و آهنگسازی هم می کند. ستین می گوید در راه خوانندگی بسیار سختی کشیده است تا به اینجا رسیده است.

مهاجرت

فرناز در اواسط سال 1397 تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت و با شرکت رادیو جوان فعالیت خود را آغاز کرد و نام هنری خود را ستین انتخاب کرد و خیلی ها تا امروز در سال 99 هستیم فرناز ملکی را با اسم ستین خواننده خوش صدای دختر ایرانی می شناسند.

تصویرازدواج

فرناز یا همان ستین خواننده تا الان ازدواج نکرده و هیچ همسری نداشته و مجرد می باشد.

تدریس زبان انگلیسی

ستین در حدود 10 سال تجربه شغل تدریس زبان انگلیسی را داشته است که در کنار خوانندگی و شاعری این شغل را نیز برعهده داشت و از همان کودکی علاقه مند به دو شغل خوانندگی و دومی تدریس زبان بوده است . برادر ستین خواننده خوش صدای ایرانی شغلش معلم زبان انگلیسی می باشد که مشوق او در معلمی بوده است.

تصویرعلاقه به بیانسه

او بیشتر طرفدار کار خوب است تا یک خواننده مورد نظر. به کارهای بیانسه بسیار علاقه دارد و معتقد است که او یک اسطوره است.

فعالیت در اینستاگرام

ستین در اینستاگرام بسیار فعال است و برای کاربران و طرفدارانش وقت می گذارد و به کامنت آنها مرتب پاسخ می دهد. او می گوید که آرتیست باید برای مخاطب کار کند نه به خاطر دل خودش.

تصویر

منبع:ساعدنیوز

4 نظر
  1. اسد می‌گوید

    متاسفانه ستین خانم اصلا صدای خوبی ندارد فقط تبلیغات دارد

  2. فاطیما میگوید می‌گوید

    اشتباه میگی ستین خیلی خوبه ا…

  3. اتوسا میگوید می‌گوید

    اسد توف تو روحت کسی الکی مسخره نکن صدا بدی داشت این همه طرفتار نداشت 😼😼😼😼😾😾 عالی

    1. اتوساعشق به ستین می‌گوید

      واقعاً هم ری اسد اون آنقدر صداش خوبه خواننده مورد علاقه کنه کسی حق ندارد بهش حرف بزنه او عشقه

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود