زندگی خصوصی امید ماهر و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,870

امید ماهر متولد دی ماه 1368 در تهران ، بازیگر است بیوگرافی امید ماهر و همسرش سارا قادری با عکس های دونفره تا ماجرای شروع از تئاتر تا بازی در تلویزیون.

بیوگرافی امید ماهر

امید ماهر, بازیگر ایرانی زاده دی ماه ۱۳۶۸ در تهران، دارای مدرک تحصیلی دیپلم طراحی گرافیک و از بازیگران فعال عرصه تئاتر و اجرا و صداپیشگی می باشد.

تصویر

شروع بازیگری

آقای ماهر، از سال ۸۴ کار هنری خود را از تئاتر با بازی در نمایش های کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و تالار هنر آغاز کرده و از محضر استاتید بزرگ و برجسته ای چون دکتر قطب الدین صادقی و استاد هادی مرزبان فیض برده است تجربه سالهای متمادی در تئاتر برای آقای ماهر ،کارنامه پر بار و درخشانی را رقم زده و توانسته در بین هنرپیشه های مطرح تئاتر جای بگیرد.

صداپیشگی

علاوه بر بازیگری تئاتر ، در عرصه صداپیشگی نیز با داستان قصه های رنگین کمان و قصه گویی در مجموعه داستان های نهج البلاغه حضور فعالی داشت او همچنین دوره ای عروسک گردانی و خیمه شب بازی را هم تجربه کرد.

تصویر

اجرا

مجری گری و اجرا در برنامه های مختلف از دیگر فعالیت ها امید ماهر است که مجری گری برنامه زنده خنده و شادی شبکه جام جم، تجربه شیرینی را برایش رقم زد.

علاقه مندی ها و سرگرمی

آقای ماهر ، بازیگر مورد علاقه اش جیم کری است و علاقه مند تماشای فیلم و خواندن کتاب و تمرین میمیک صورت و گیم بازی کردن می باشد و در بین رشته های ورزش نیز به فوتبال و شنا علاقه دارد.

بازیگر نقش سینا در بچه مهندس ۳

وی در اولین تجربه خود در سریال بچه مهندس ۳ در نقش سینا ماهر دانشجو با استعداد که به علت اعتیاد از دانشگاه خارج شده است بازی کرد و توانست نظر مخاطبان و بینندگان را به خود جلب کند. او در این مجموعه کنار چهره هایی چون روزبه حصاری ، سعید کریمی و کامران تفتی ایفای نقش کرد

تصویر

ازدواج

امید ماهر متاهل است و چند سال پیش با خانم سارا قادری ازدواج کرده و همسرشان نیز در زمینه تئاتر کار میکند، البته همسرشان بسیار کم کار است.

تصویر

اینستاگرام

صفحه رسمی وی به نشانی omidmaher فعال است .

تصویر

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود