زندگی خصوصی افسانه کمالی و همسرش +عکس های جذاب و دیدنی

0 129

افسانه کمالی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

افسانه کمالی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. افسانه کمالی در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان وارد سینما شد و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان فعالیت رسمی خود را در تلویزیون شروع نمود.

تصویر
او زاده شهر تهران اسـت ودر یک خانواده 4 نفره متولد شده، افسانه کمالی یک برادر کوچک تر از خود بنام بابک دارد. او از نوجوانی بـه بازیگری علاقه داشته اما تا اتمام تحصیلات خود نتوانسته بود دراین حرفه فعالیت کند.

تصویر

برادر تا کلاس بازیگری

نام کاملش افسانه کمالی انارکی است که در کنکور رتبه 2000 و در مقطع کارشناسی ارشد رتبه 2 را آوردبصور جدی بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی در مقطع ارشد سال 1393 وقتی 27 ساله وارد دوره های بازیگری موسسه کارنامه شد

شروع حرفه ای افسانه کمالی

خانم کمالی بعد از اتمام کلاس های دوره بازیگری اش خیلی زود توانست کار بازیگری را شروع کند و در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص همایون اسعدیان وارد سینما شد و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان فعالیت رسمی اش را در تلویزیون شروع کرد. وی در اولین تجربه خود در فیلم یک روز بخصوص سال ۹۴ با بازیگرانی چون مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار و محسن کیایی همبازی بود.

تصویر

علاقه به ژانر ترس

خیلی دلم می خواند که روی ژانر ترس در تئاتر کار کنم البته باز بستگی به سالن ، فضا و امکانات دارد و کار ترسناک ساختن در ایران خیلی کار سختی است

اولین کارگردانی

نمایش ماجرای عجیب سگی در شب ، اولین تجربه خانم کمالی در عرصه کارگردانی می باشد که تابستان 98 در تماشاخانه نوفل لوشاتو بروی صحنه رفت

تصویر

الگوی بازی افسانه کمالی

اگر بخوایم یه نفر بعنوان الگو در بازیگریم معرفی کنم خانوم مریل استریپ و در بازیگران ایرانی خانوم ترانه علیدوستی و لیلا حاتمی کیا هستند.

شباهت به لیلا حاتمی

منتقدان و طرفداران سینما چهره افسانه کمالی را با لیلا حاتمی شباهت میدهند که وی میتواند مثل لیلا حاتمی با چهره مظلوم و ساده خودش در سینما بدرخشد.

تصویر

ازدواج

او تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

حضور افسانه کمالی در جشنواره فیلم فجر

وی با این که مدت کمی است که پا به عرصه هنر و سینما گذاشته است، اما تجربه حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد و برای فیلم یک روز بخصوص که بامصطفی زمانی هم بازی بود در این جشنواره حضور داشت.این بازیگر در نشست خبری فیلم سینمایی یک روز بخصوص گفت که همبازی بودن با مصطفی زمانی و فرهاد اصلانی کمک زیادی برای من بود و همینطور به دلیل پزشک بودن و اطلاعات پرشکی توانستم نقش را در این فیلم به خوبی و راحتی ایفا کنم.

اینستاگرام افسانه کمالی

instagram / afsanehkamalianaraki

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود