زندگی خصوصی کیوان محمودنژاد و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 341

کیوان محمودنژاد (زاده ۲۴ خرداد ۱۳۵۷ – تهران) بازیگر اهل ایران است.

بیوگرافی کیوان محمودنژاد

کیوان محمود نژاد متولد ۲۴ خرداد ۱۳۵۷ در تهران و فرزند دوم خانواده است. فعالیت خود را از کودکی با تئاتر شروع کرد و با سینما و تلویزیون به شهرت رسید.

تصویر

شروع فعالیت

از كودكی به تئاتر علاقه داشته و به كانون پرورش فكری كودكان می رفته است. در سن 16 سالگی در كلاس استاد سمندریان رفت و پس از دیدن دوره هایی زیرنظر ایشان بازی در تئاتر را آغاز کرده است. پس از شاگردی كردن نزد اساتید مختلف و گذراندن رشته عكاسی در هنرستان وارد دانشگاه سینما و تئاتر شد و رشته سینما را در دانشگاه كاربردی ادامه داد.

تئاتر، سینما و تلویزیون

به طور دقیق در سال 72 تئاتری بوده به سرپرستی دكتر قطب الدین صادقی به نام «مرد دیوانه، ببر فرزانه» كه در آن كار هم، كار سایه بازی انجام داده و در بخش دیگر كمک به بازیگران، كم كم در سن 15 سالگی در یک گروه كاملا حرفه ای تئاتر قرار گرفته و در سال 74 وارد سینما و در سال 75 وارد تلویزیون شده است.

تصویر

شهرت

عمده شهرت وی به خاطر بازی در سریال های تلویزیونی «کلانتر»، «کیمیای خاک» و «گارد ساحلی» می باشد.

ازدواج اول

کیوان محمود نژاد یکبار در سال 1385 وقتی 28 ساله بود با یکی از دختران هم محله ای خود بنام تانیا ره انجام ازدواج کرد که متاسفانه این ازدواج زیاد دوام نداشت و سرانجام به طلاق و جدایی ختم شد.

تصویر

ازدواج دوم

کیوان محمود نژاد برای بار دوم در سال 95 با آیلین کیخایی ازدواج کرده است. آیلین کیخایی بازیگر تئاتر است و خواهر آیدا کیخایی می باشد.

تصویر

علاقه به ورزش

کیوان ورزش شنا را خیلی دوست دارد و مدتی هم به صورت نیمه حرفه ای شنا و سواركاری کرده است.و همچنین از طرفداران فوتبال بخصوص تیم پرسپولیس هست و می گوید تمام دوستان من اکثر پرسپولیسی هستند . و در اوقات فراغت هم فوتبال بازی می کند.

شغل دوم

محمودنژاد: مدتی قبل در یک شرکت سهامی که در زمینه پوشش ساختمان فعالیت می کرد حضور داشتم ولی در حال حاضر فعالیتم را در آن شرکت کم کرده ام و بیشتر به بازیگری فکر می کنم.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود