زندگی خصوصی خاطره حاتمی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 101

خاطره حاتمی(زاده ۲۴ شهریور ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. وی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی فقط به خاطر تو به شهرت رسید.

بیوگرافی خاطره حاتمی

خاطره حاتمی ، بازیگر زن ایرانی ، متولد 1362 می باشد. خاطره حاتمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون فعالیت هنری خود را از سال 81 آغاز کرده است. دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی در مقطع لیسانس می باشد.

تصویر

خانواده

خاطره حاتمی تک فرزند است. مادرش وقتی که ۱۸ سال داشت خاطره را به دنیا آورد به همین دلیل اختلاف سنیشان کم است و ارتباطشان با هم دوستانه و صمیمی می باشد خاطره خود در این باره می گوید :ما مثل دو دوست هستیم به شکلی که واقعا با مادرم احساس راحتی می کنم من و مامان درباره همه چیز با هم حرف می زنیم و مسائل و دغدغه هایم را با او درمیان می گذارم این موضوع مربوط به دوره جوانی ام نیست و از زمانی که به یاد دارم رابطه مان کاملا دوستانه بوده است.

تصویر

شروع بازیگری

خاطره حاتمی پس ار ترک تحصیل، فعالیت حرفه ای را در آغاز کرد. او در دوران دانشگاه در کلاس های بازیگری شرکت کرد و تئاتر را فرا گرفت.

شروع شهرت

نخستین سریالی که در آن ایفای نقش کرد بازی در سریال پول کثیف در سال 1382 به کارگردانی جواد افشار بود. این سریال سال 1382 از شبکه تهران پخش شد. و ایشان در این فیلم به شهرت رسید.

تصویر

ازدواج

خاطره تا کنون ازدواج نکرده و مجرد اسـت. عفت زنجانی مادر خاطره میگوید: دوست دارم خاطره ازدواجی موفق داشته باشد. قطعا اگر دخترم کـه تک فرزندم اسـت از خانه برود بـه شدت دلتنگ او خواهم شد، اما خوشبختی او یکی از بزرگ ترین آرزو هاي مـن اسـت. ضمن این کـه خیلی دوست دارم نوه داشته باشم.خاطره حاتمی کمی گوید: مامان حتی با دیدن بچه های كوچك در تبلیغات پوشك مای بیبی و شنیدن صدای آنها هم به یاد آرزوی نوه دار شدنش می افتد و می گوید: «وای خاطره كی من صدای بچه تو را می شنوم؟»

تصویر

دلخوری های مادر

خاطره حاتمی: معمولا از هم دلخور نمی شویم اگر هم این اتفاق بیفتد از طرف مادرم است نه من.

مادر خاطره حاتمی: خیلی كم پیش میاد از دست دخترم دلخور شوم چون رفتارش به گونه ای نیست كه این زمینه را ایجاد كند اما وقتی تلفنش را جواب نمی دهد و نگرانم می كند واقعا از دستش عصبانی می شوم. مثلا بعد از چند ساعت كه با او تماس گرفته ام زنگ می زند و می گوید «بله مامان جان كاری داشتی؟!

خاطره حاتمی: این را بگذارید به حساب فراموش كاری ام. وقتی در حال انجام كاری باشم به موبایلم جواب نمی دهم و بعد هم فراموش می كنم كه تماس هایم را چك كنم. می دانم مادرم روی این قضیه حساس است و باید از این به بعد بیشتر دقت كنم

آشپزی

آشپزی ام حرف ندارد اما خیلی آشپزی نمی كنم تا عادی نشود (می خندد) ولی دستپخت مامانم بهتر از من است و خیلی از غذاهایش را دوست دارم. مخصوصا بادنجان شكم پرش و غذایی كه مخصوص خودش است و با مرغ پخته و ریش ریش شده و زرشك فراوان درست می كند كه بی نظیر است. معمولا جمعه ها كه مامان سر كار نیست یكی از این دو غذا را برایم می پزد.

تصویر

شغل دوم

خاطره حاتمی در مصاحبات خود گفت که به جز بازیگری هیچ شغل جدی دیگری ندارد و فعالیتیش تنها در این حرفه است.

خاطره حاتمی و تراشیدن موی سر

خاطره برای بازی در فیلم سینمایی قرنطینه بـه کارگردانی منوچهر هادی درسال ۱۳۸۶ مو هاي سر خود را تراشید. مادر او دراین باره گفته اسـت کـه با دیدن آن صحنه بسیار ناراحت شدم، ولی خاطره میگوید مادربزرگم خیلی آسان و جالب برخورد کرد و او وقتی نخستین بار مرا با سر تراشیده دید کلی خندید و بعد هم کلی سر بـه سرم گذاشت و گفت: چـه پسر خوشگلی شدي خاطره باید برایت زن بگیرم!

تصویر

خاطره حاتمی در سردخانه

سر صحنه فیلم صندلی خالی به کارگردانی سامان استرکی اتفاق می افتد که او باید برای دقایقی در سردخانه بیمارستان بخوابد و نقش مرده ای که در سردخانه زنده می شود را بازی کند که همه عوامل فیلم فکر می کردند که وی بازی کردن این سکانس را قبول نکند اما او می پذیرد هر چند که در آن شب در سردخانه بیمارستان دو جنازه دیگر هم بود و خاطره حاتمی چند دقیقه ای را در سردخانه و در کنار دو جنازه دیگر دراز کشیده بود.حاتمی با بازی در سه نمایش «دکلره»، «رویای نیمه شب تابستان» و «اسکورسیزی» حسابی خاک صحنه خورده و با دو کار آخر در جشنواره حاضر شده است.

صفحه اینستاگرام خاطره حاتمی

خاطره حاتمی با آیدی khatereh_hatami در اینستاگرام فعالیت دارد.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود