زندگی خصوصی مارال بنی آدم و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 350

مارال بنی آدم بازیگر سریال همگناه متولد 10 آبان ماه سال 1360 در تهران است

بیوگرافی مارال بنی آدم

مارال بنی آدم بازیگر سریال همگناه متولد 10 آبان ماه سال 1360 در تهران است. متاهل است و دو فرزند دارد. دارای دو خواهر به نام های غزال و نهال و یک برادر به نام محمد است.

تصویر

شروع فعالیت

وی از سنین خیلی کم به بازیگری علاقه داشته است؛ کلاس های آموزشی بازیگری را در کانادا زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور سپری کرده است. و در رشته بازیگری تحصیل کرده است. فعالیت های هنری مارال بنی آدم از بازیگری در تئاتر آغاز شده است.

بازیگری

وی ابتدا در تئاتر فعالیت میکرده است تا اینکه وی برای اولین بار در سال 1395 با فرستادن ویدیویی برای آقای اصغر فرهادی برای بازی در فیلم فروشنده انتخاب می شود وی همچنین در سال 1395 در فیلم خشکسالی و دروغ بازی کرده است. مارال بنی آدم در جدیدترین کارش در سریال هم گناه نقش آفرینی کرده است وی در این سریال نقش سارا دختر فرید را بازی میکند.

تصویر

بیوگرافی علی سرابی

علی سرابی (زاده 1357 در تهران) فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری، دانشگاه آزاد تهران؛ فعالیت کاری خود را در سال 1379 با بازی در تئاتر آغاز کرد. همسر او مارال بنی آدم است. علی سرابی فعالیت کاری خود را در سال 1379 با بازی در تئاتر آغاز کرد بازی در تئاتر همیشه انتخاب و اولویت او برای کار هنری بوده و هست، او علاوه براین ها صدا پیشه شخصیت کارتونی مشهور گابی و قوچ در کلاه قرمزی را بر عهده دارد.

مارال بنی آدم در نقش سارا در هم گناه

سریال هم گناه کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی تولید شده و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در آن ایفای نقش کرده اند.

تصویر

ازدواج

همسر وی علی سرابی بازیگر مشهور دنیای تئاتر و سینما و تلویزیون است که این دو زوج در جدید ترین کار های خود در صحنه نمایش و تئاتر مشغول به فعالیت در کنار هم هستند. این زوج صاحب دو فرزند دختر و پسر هستند. فرزند اولشان پسر به نام ایلیا متولد سال 1382 است. فرزند دومشان نیز دختر به نام عسل است.

اینستاگرام مارال بنی آدم

پیج اینستاگرام مارال بنی آدم با 24.2k followers به آدرس زیر فعال است : www.instagram.com/baniadammaral



منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود