زندگی خصوصی مهسا هاشمی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 1,127

مهسا هاشمی متولد 18 فروردین 1377 در تهرن، بازیگر است

شروع فعالیت

از پنج سالگی فعالیت هنری خود را با شرکت در آگهی های تبلیغاتی آغاز کرد و پس از مدتی کوتاه که استعداد و توانایی هنری خود را نشان داد توسط آقای شاهد احمدلو در فیلم سینمایی بهار قبل و بعد در سال 87 نقش آفرینی کرد.

تصویر

بدون کلاس بازیگری

چون از ۵ سالگی بازیگری را تجربه کردم؛ دیگر کلاس های بازیگری را طی نکردم و هر آنچه که باید در کلاس ها می آموختم را با تجربه به دست آوردم.البته اگر نیازی باشد حتما کلاس بازیگری را خواهم گذراند. مهسا هاشمی یکی از معدود بازیگرهایی اسـت کـه هرگز کلاس بازیگری نرفته و تحصیلاتش هم هیچ ربطی بـه بازیگری نداشته اسـت.

تصویر

بازیگران مورد علاقه مهسا هاشمی

مهسا هاشمی خانم ترانه علیدوستی و لیلا حاتمی را خیلی دوست دارد و آنها را به عنوان الگوی خود قرار داده است. وی همچنین به فیلم های اصغر فرهادی علاقه مند است و امیدوار است که روزی بتواند در کارهای این کارگردان به ایفای نقش بپردازد.

سبک بازیگری

مهسا هاشمی: سعی کردم بیشتر خودم باشم اما بـه بازی ها خیلی توجه می کنم هر بازیگری ویژگی هاي خوبی دارد کـه خوب اسـت آنها را یاد بگیریم و جمع آن ویژگی ها درکنار هم واقعا خوب در می آید.

تصویر

تصور مردم درباره دنیای بازیگری

مهسا هاشمی می گوید: آنان فکر می کنند کـه بازیگران دریک سیاره دیگری زندگی می کنند و تصورشان این اسـت کـه حتی لباس پوشیدن، رفتار و حرکات بازیگران با دیگران متفاوت اسـت. البته این واقعیت ندارد و تصور ذهنی آنهاست مـا هم مانند همه ی مردم زندگی می کنیم. غذا می خوریم و لباس میپوشیم. شاید مهم ترین دلیلی کـه مردم درباره مـن اینطور فکر می کنند عکس هایي اسـت کـه از هنرپیشه ها منتشر میشود. خارج از لنز دوربین و عکس ها مـا همان زندگی عادی و روتین سایر مردم را داریم.

فیلم و سریال های مهسا هاشمی

مهسا هاشمی سابقه بازی در فیلم ها و سریال های بسیاری را داشته است که از مشهورترین آنها میتوان به سرزمین کهن، سریال گمشده، وضعیت سفید و سریال کوبار اشاره کرد.

تصویر

ازدواج و همسر مهسا هاشمی

مهسا در حال حاضر هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

صفحه اینستاگرام مهسا هاشمی __mahsahashemi@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم مهسا هاشمی و پربازدیدترین پست هاي وی را میبینیم. خانم هاشمی بیش از 20 هزار دنبال کننده دراین شبکه اجتماعی دارد.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود