زندگی خصوصی میترا رفیع و همسرش +عکس های جذاب و دیدنی

0 1,952

میترا رفیع، بازیگر سینما و تئاتر، سال 1373 در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران است.

بیوگرافی میترا رفیع

میترا رفیع بازیگری در سینما را از سال 1396 با فیلم کلمبوس در کنار بازیگرانی مانند هانیه توسلی، فرهاد اصلانی و مجید صالحی آغاز کرد.

تصویر

تحصیلات

تحصیلات میترا رفیع بازیگر در راستای حرفه اش می باشد و او در رشته تحصیلی بازیگری و نمایش تحصیل کرده است و توانست موفق به اخد مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده هنر تهران شود. همچنین باید بدانید که قبل از آن موفق به اخذ مدرک لیسانس بازیگری از همین دانشگاه شده بود. وی از بازیگرانی است که در حین دوران تحصیل روی صحنه تئاتر می رفته و از بهترین های بازیگری تئاتر بوده است.

شروع بازیگری

میترا رفیع از سن 6 سالگی فعالیت بازیگری خود را در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آغاز کرد. میترا رفیع سابقه بازی در دو فیلم سینمایی “کلمبوس” به کارگردانی هاتف علیمردانی و “من می ترسم” به کارگردانی بهنام بهزادی را دارد.

تصویر

ازدواج و همسر میترا رفیع

همسر میترا رفیع تاکنون اعلام نشده است و ایشان هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. طبق آنچه مشخص است ایشان هنوز قصد ازدواج و شوهرداری را ندارند و با قدرت تمام مشغول هنرنمایی در عرصه بازیگری در تئاتر و تلویزیون می باشد.

ورود به سینما

بصورت حرفه ای بازیگری در سینما را از سال 1396 با فیلم کلمبوس در کنار بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، هانیه توسلی و مجید صالحی شروع کرد سپس در فیلم کوتاه LADY و سینمایی من می ترسم نیز حضور موفقی داشت.

تصویر

در قاب تلویزیون

میترا رفیع بازیگری در قاب تلویزیونی را اولین بار در زمستان سال 98 با سریال از سرنوشت شروع کرد، در این مجموعه بازیگرانی چون پوریا پورسرخ و لیلا بلوکات حضور دارند

او در این سریال نقش مهلقا را ایفا می کند.

تصویر

کارگردانی

خانم بازیگر در دو نمایش بنام های یه جوری مثلِ … و از این تاریکی بعنوان کارگردان حضور داشت که نمایش یک جوری مثلِ … برای جشنواره پاکستان نیز دعوت شده بود.

جوایز و افتخارات میترا رفیع

از جوایزی که او تاکنون کسب کرده است، می توان به جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایشِ «خیابانی» از جشنواره فجر (سال ۱۳۸۶) ، جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران (سال ۱۳۸۵) ، جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی (سال ۱۳۹۱) ، جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر (سال ۱۳۹۲) و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر (۱۳۹۲) اشاره کرد.

تصویر

اینستاگرام میترا رفیع

خانم رفیع بازیگر تلویزیون و تئاتر یکی از کارگردان های خوب تئاتر هم هست که در اینجا آدرس صفحه اینستاگرام میترا رفیع قرار داده شده است و او یکی از زیباترین بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران است که عکسهای اینستاگرام خانم رفیع بازیگر را می توانید در mitra_rafee@ مشاهده کنید.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود