زندگی خصوصی علی اوسیوند و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 75

علی اوسیوند متولد 1336 در مسجد سلیمان. فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی نمایش از دانشکده تربیت مدرس

بیوگرافی علی اوسیوند

علی اوسیوند (زاده ۱ آذر ۱۳۳۶ در مسجدسلیمان ) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون می باشد که در زمینه دوبله و نمایش های سینمایی نیز فعالیت داشته است. او مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس تهران دارد. وی همچنین همسر حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

تصویر

شروع فعالیت از 26 سالگی

بازیگری را با بازی در فیلم بازداشتگاه در سال 1362 آغاز کرد. بازی کوتاه او در پناهنده می توانست جایگاه او را در سینما تثبیت کند اما بازی او در انواع و اقسام مجموعه های تلویزیونی او را از تبدیل شدن به یک بازیگر توانا دور نگه داشت.

دوبلاژ

او دوبله را هم مدتی زیر نظر ناصر تهماسب تجربه کرده و در چند نمایش رادیویی هم بازی کرده است.

تصویر

ازدواج

حمیرا ریاضی با علی اوسیوند در سال 1378 ازدواج کرد این زوح صاحب یک دختر بنام یاسمین هستند.

تصویر

بیوگرافی حمیرا ریاضی

حمیرا ریاضی (زادهٔ ۲۸ خرداد ۱۳۴۶، تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. فارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع فوق لیسانس از دانشکده سینما و تئاتر است، او همچنین فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا در سال 1374 میباشد. حمیرا ریاضی فعالیت خود را در تئاتر در سال ۱۳۶۹ شروع کرد؛ و سپس به تلویزیون و سینما راه یافت.

تصویر

بیوگرافی یاسمین اوسیوند

یاسمین اوسیوند متولد 1380 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و سابقه بازی در کنار پدر و مادرش در فیلم سینمایی شرفناز را دارد.

فساد در سینما

من و همسرم که کارشناس ارشد این رشته هستیم سال ها بیکار بودیم و کسانی هستند که سالی پنج ، شش فیلم بازی می کنند ، روابط چگونه شده است؟ بعضی از تهیه کننده ها حتی نقش می فروشند. این عدالت است؟

تصویر

آدم منفی نیستم

خیلی از دوستان حتی کسانی که اصلا مرا نمی شناسند فقط بر اساس نقش هایم قضاوت می کنند و بر این باورند که چون بیشتر نقش هایم منفی بوده پس خودم هم آدم بدی هستم.

کار طنز

گروه هفت، افراطی ها. اخیرا کاری به نام «وام عسل» که مربوط به شبکه خانگی بوده است. از فیلم های طنز بوده است اما اکثریت کارهایم جدی بوده است. من ملودرام، تراژدی هم کار کرده ام و همه نوع ژانری را تجربه کرده ام.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود