زندگی خصوصی کامران تفتی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 277

کامران تفتی (زاده ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است.

بیوگرافی کامران تفتی

کامران تفتی متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل بازیگری که از کودکی تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود.

تصویر

خانواده

به دلیل شغل پدرش که از کارکنان نیروی هوایی ارتش بوده دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک قصر فیروزه گذرانده است. کامران یک برادر کوچکتر از خود به نام کیوان دارد که متولد ۶۳ است و در رشته موسیقی فعالیت میکند.

تصویر

شروع فعالیت

اولین بار در 7 سالگی تئاتر را در کنار پدرش تجربه کرد و می گوید با علاقه به بازیگری بزرگ شدم تا اینکه در دبیرستان تمام تئاتر های مدرسه را اجرا می کردم بعدا در دانشگاه بصورت جدی تئاتر را ادامه داد.

کار تلویزیونی

کارمان تفتی بعد از اتمام تحصیلاتش در اولین حضورش به نام سفر آخر ساخته مهرداد خوشبخت بود که بسیار خوب ظاهر شد و سپس در سریال های فخیم زاده بازی کرد. خواب و بیدار یکی از عالی ترین نقش های وی بود.

تصویر

شهرت

شهرت کامران از سال 1384 با سریال حس سوم فخیم زاده شروع شد و با سریال خسته دلان سال 87 و زیر هشت سال 87 شهرت اش کامل شد.

سینما

وی اولین در سال 87 با فیلم به هدف شلیک کن وارد سینما شد و تا به امروز در چند فیلم سینمایی خوب بازی کرده است.

تصویر

خوانندگی کامران تفتی

کامران تفتی علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد و علاوه بر تسلط بر نواختن چندین ساز به انتشار یک آلبوم موسیقی به نام عکس زمستونی تهران و چندین تک آهنگ پرداخته است. او اخیراً اقدام به انتشار یک اثر عاشقانه با نام ۴۴/۴/۴ به تهیه کنندگی ساغر بیدمشکی کرده است.


مجری گری کامران تفتی


کامران تفتی با برنامه وقتشه در شبکه نسیم وارد عرصه مجریگری نیز شد ؛ البته با توجه به اینکه او در مجریگری تجربه ی خاصی از پیش از اجرای این برنامه نداشت اما به ندرت توانست در این برنامه خوش بدرخشد و خود را در این فیلد مطرح کند.


تصویر




الگوهای بازیگری برای کامران تفتی


همیشه زندگینامه و نحوه بازی آل پاچینو برای او مثال زدنی اسـت، در ایران هم بهروز وثوقی و خسرو شکیبایی الگوهای او هستند.


شایعه برادری عمار تفتی و کامران تفتی


در بسیاری از رسانه ها عمار دهقانی تفتی را برادر کامران تفتی معرفی نموده اند در صورتیکه اینگونه نیست. و این دو هیچ نسبتی با هم ندارند. عمار تفتی متولد ۳ دی ۱۳۶۰ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، دستیار صحنه و لباس، و دستیار کارگردان بوده و فارغ التحصیل رشته سینما با گرایش تدوین از دانشگاه هنر تهران است.


تصویر




اوقات فراغت


من در فرصت های اضافی ای که دارم یعنی زمان هایی که سر فیلمبرداری نیستم، کتاب می خوانم و فیلم می بینم اما سرگرمی دیگری هم دارم و آن بازی پلی استیشن است.


کتابخوانی


بیشتر اوقات فراغت کامران تفتی با مطالعه می گذرد.می گوید مطالعه حس خوبی به من می دهد و احساس می کنم خواندن کتاب در زندگی هر فردی ضروری است حالا هرکس بنا به علاقه ای که دارد موضوع کتابی را که می خواند انتخاب کند.


تصویر




ورزش


ایروبیک و ورزش های کششی و نرمش در هر مکانی حتی بدون وسیله و امکانات از ضروریات برنامه ها و تفریحاتم می باشد و به جرات می گویم همین تمرینات ساده حالم را همیشه خوب می کند.




منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود