زندگی خصوصی شیوا خسرو مهر و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 5,785

بیوگرافی و عکسهای جدید “شیوا خسرومهر” یکی از بی حاشیه ترین بازیگران سینما و تلویزیون به همراه مصاحبه جذاب با این هنرپیشه خوب کشورمان را در سایت نصرینو ببینید.

بیوگرافی شیوا خسرو مهر

شیوا خسرومهر متولد ۲۴ آبان ۱۳۵۰،سبزوار بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. شیوا خسرومهر در خانواده ای هنرمند متولد شده است. شیوا خسرومهر یک دختر به نام رکسانا دارد.

تصویر

پدر بازیگر

گفتنی است پدر شیوا خسرومهر نیز با نام هوشنگ یکی از پیشکسوت تئاتر در سبزوار می باشد که شغل اصلی وی خدمت معلمی در آموزش و پرورش بوده است.

شروع فعالیت

از کودکی با تئاتر آشنا بوده چون پدرش در این عرصه حضور داشته و فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا بوده، شیوا خسرو مهر علاوه بر بازیگری در زمینه داستان نویسی هم فعالیت دارد. در کلاسهای امین تارخ هم حضور داشته ، اولین حضورش بر روی صحنه سال 79 در تله تئاتر به سوی دمشق به کارگردانی استاد سمندریان بوده است.

تصویر

داستان نویسی شیوا خسرو مهر

خسرومهر فعالیت هنری خود را محدود به تئاتر نکرد و پس از مدتی به عنوان داستان نویس و بازیگری حرفه ای در سینما نیز شناخته شد.

شیوا خسرو مهر در تلویزیون

اولین کار شروع بازیگری او همزمان با دورهای بازیگری بود که اولین کار خود را با نام مجلس نامه با آقای رحمانیان استارت زد و سپس در تله تئاتر خود مرحوم سمندریان حضور پیدا کرد و مدتی بعد با معرفی مهدی فخیم زاده در سریال کاشانه به تلویزیون نیز راه پیدا کرد.

تصویر

حضور در سینما

اولین حضورش در سینما در سال 81-82 در فیلم سینمایی عروس مهتاب به کارگردانی خسرو ملکان رم خورد و تاکنون در فیلم ها و مجموعه های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. فیلم های سینمایی همچون کارناوال مرگ، سایه وحشت، امپراطور، ورود به صحنه جرم ممنوع، سنگ کاغذ قیچی، مخمصه، عروسی مهتاب و عشق فیلم و سریال های محله تهرونی ها، خط شکن، نرگس، یلدا، اسلحه سرد و قلب یخی بخشی از کارنامه قابل قبول شیوا خسرومهر در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون است.

ازدواج

شیوا خسرو مهر در گفتگویی اشاره ای به جدایی از همسرش داشته، او در این رابطه گفته: هم پدر بودن و هم مادر بودن سخت است، مخصوصاً وقتی که مجبوری سوا و جدا از مادر نقش پدر را هم ایفا کنی و برای فرزندت سوای مادر، پدر هم باشی شاید جالب باشه که براتون بگم تبریکاتی که من روز پدر می گیرم خیلی بیشتر از زمانهایی است که برای روز مادر بهم تبریک می گن است.

تصویر

فرزند شیوا خسرو مهر

یک دختر دارم بنام رکسانا که همه زندگی ام را در بر می گیره ، رکسانا سال اول دانشگاه است و گریم می خونه ، کار تئاتر انجام میده البته حرکات فرم و به بازیگری علاقه نداره،اما به هر حال وارد این حرفه شده.

آشپزی و گیاهخواری

آشپزیم خوب است، من گیاه خوار هستم و پیتزا سبزیجات، قارچ سوخاری و استانبولی از غذاهای مورد علاقه من هستند.

تصویر

کم کاری

من کم کار نیستم بلکه پیشنهاد کاری کمی دارم. خدا را شکر یکی از بی حاشیه ترین بازیگران این حرفه هستم اما به دلیل اینکه در گردهمایی دوستان شرکت نمی کنم، پیشنهاد کاری کمی هم دارم. . وقتی دیده نشی، فراموش می شی. امیدوارم مسئولین فرصتی پیدا کنند و به این مهم رسیدگی کنند چون تنها من نیستم که در این شرایط نامطلوب به لحاظ پیشنهاد بازیگری قرار دارم و متأسفانه هنرمندان دیگری نیز در چنین شرایطی قرار دارند.

ورزش وفوتبال

دانش من از فوتبال صفر صفر است، یعنی دو تا دروازه و یک توپ و یک داور. طرفدار تیم ملی هستم و برای علی دایی، خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی احترام خاصی قائل هستم.

تصویر

شغل دوم

من به نوشتن خیلی علاقه دارم به همین خاطر و به غیر از بازیگر به نوشتن داستان کوتاه، کارگردانی تئاتر و تدریس بازیگری نیز می پردازم.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود