زندگی خصوصی طلا گلزار و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

3 28,518

طلا گلزار متولد 21 بهمن 1367 در تهران کیست بیوگرافی طلا گلزار مدل و همسرش با عکس های شخصی و ماجرای شروع مادلینگ تا زندگی در آمریکا و قد و وزن.

بیوگرافی طلا گلزار

طلا گلـزار تا دوران نوجوانی در ایران زندگی کرد. طلا 175 سانتی متر قد و 54 کیلوگرم وزن با رنگ موی قهوه ای دارد وی در 16 سالگی به خارج از کشور رفت و در دبی و امریکا ساکن شد. وی مدتی بعد از ورودش توانست با برخی موسسه ها و برندهای نه چندان معتبر برای عقد قرارداد به توافق برسد.

تصویر

اعضای خانواده

در تهران متولد و در محله گوهردشت کرج بزرگ شد ، یک برادر کوچکتر بنام فربد دارد و مادرش سهیلا گلزار با اینکه در ایران به دنیا آمده اما اصالت روسی دارد.

تصویر

مدلینگ

ورود بـه دنیای مد و مدلینگ را در ایالات متحده کشور آمریکا با ویژه برنامه مجله تهران در شهر لس انجلس شروع نمود طلا گلزار در باره مدلینگ می گوید: واقعا مدلینگ استعداد میخواد به نظر من کسی که میخواد مدل باشد باید مدل بدنیا بیاد و استعدادش را داشته باشد.

تصویر

مجری گری طلا گلزار

از چند سال پیش تاکنون طلا گلزار بعنوان مجری در یک شبکه تلویزیونی آمریکا فعالیت میکند، در این برنامه وی در مورد مد روز، دنیای مادلینگ و اخبار برندها صحبت می کند

نسبت بامحمدرضا گلزار

زمانی شایعه شده بود که طلا گلزار با محمدرضا گلزار نسبت فامیلی دارد ، ولی چنین نیست و تکذیب شد ، وی همچنین برند خود را داشته و طراحی و دیزاین و کار مدلینگ هم انجام میدهد. او میگوید همیشه از خدای خودم شاکرم که به هدف هایم در زندگی رسیده ام .

تصویر

المپیاد ریاضی

طلا در سال دوم راهنمایی در مسابقات المپیاد ریاضی شرکت میکند و رتبه دهم را به دست می آورد ولی بعد از دوره راهنمایی رشته تجربی را انتخاب کرده و ادامه تحصیل می دهد

داروسازی

در آمریکا ابتدا رشته طراحی گرافیک را در کالج Saddle Back خواند تا اینکه برای دانشگاه در رشته داروسازی پذیرفته شد و توانست فارغ التحصیل شود

تصویر

ساسی و دنیا

پس از این که مدت کوتاهی از خبر ابراز علاقه دنیاجهانخت به ساسی مانکن میگذرد ، طلا گلزار مدل ایرانی و دختر « سهیلا گلزرا » که در یکی از تلویزیون های لوس آنجلسی کار می کند یک ویدیو از رابطه خودش با ساسی مانکن منتشر میکند و دنیا در این زمان با طرفداران خودش به پیج طلا حمله ور می شوند که خبر این جنجال حتی در روزنامه ها هم چاپ می شود و در ادامه با گذشت زمان ساسی یک دسته گل برای دنیا میفرسد و می گوید هدفش از این کار آرام کردن دنیا بوده و بدین وسیله ماجرا ختم به خیر می شود .

تصویر

ازدواج

طلا گلزار مجرد بوده و ازدواج نکرده است .

پیج اینستاگرام اصلی طلا گلزار

talagolzar

ادرس پیج اینستاگرام اصلی و اورجینال خانم طلا گلزار همین بوده و هر پیج دیگری غیر از پیج فوق فیک و تقلبی خواهد بود.

تصویر

منبع:ساعدنیوز

3 نظر
  1. ناشناس می‌گوید

    جک قشنگی بود داروساز و عاشق ساسی بشی بعد کار مدلینگ هم بکنی از بالا تا پایین هم عملی چقدر حال بهم زنن بعضی آدمها کمتر دروغ بگو طلا

    1. ناشناس می‌گوید

      😂😂😂😂😂😂😂😂

  2. پیام می‌گوید

    اره قدش که حتما ۱۷۵ هست فقط نمی دونم چرا با دوزاده سانت پاشنه تازه هم قد ابی بود 😂😂😂😂😂😂😂😂

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود