زندگی خصوصی مجید مشیری و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 518

مجید مشیری (زاده ۱۵ اسفند ۱۳۴۰ در شیراز) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

بیوگرافی مجید مشیری

مجید مشیری بازیگر سینما و تلویزیون در سال 1341 در شیراز متولد شد. وی مدرک کارشناسی مهندسی راه و ساختمان را از دانشگاه فنی و مهندسی شیراز اخذ نموده است.

تصویر

شروع فعالیت

سال ۱۳۷۴ دراولین دوره کارگاه آزاد امین تارخ ثبت نام کردم، البته نمی گویم دیوانه وار عاشق بازیگری بودم اما با خودم گفتم بروم و امتحان کنم، آن موقع کلاس ها آزمون ورودی داشت، وقتی وارد شدم متنی را به من دادند به نام «کویر» و گفتند برو و بعد از ۲۰ روز برگرد. وقتی روز تست رسید به آموزشگاه رفتم. آقایان سیروس الوند، مهدی هاشمی، امین تارخ و خانم گلاب آدینه پشت میز نشسته بودند، یک دوربین هم آنجا بود، آن موقع کلاس های بازیگری خیلی بهتر بود، دوره های سوار کاری و شمشیر بازی را هم آموزش می دادند، به هر حال از من خواستند تا آن متن را بخوانم و من نشستم و متن را خواندم که بخشی از آن را هنوز به یاد دارم، گفتم تو از کویر چه می دانی… وقتی متن تمام شد آنها برای من دست زدند و سیروس الوند گفت که «این پسر خیلی خوب است.»

تصویر

اولین بازی

اولین فیلمی که در آن بازی کردم سریال هفت سنگ بود، درست ۲ ماه بعد از شروع کلاس ها بیشتر کارگردان ها به دلیل ارتباطاتی که با امین تارخ داشتند برای انتخاب بازیگر به آن کارگاه می آمدند و من نسبت به بقیه چهره جاافتاده تری داشتم و بیشتر به چشم می آمدم.

شهرت

سریال مسافری از هند را خیلی دوست داشتم، مردم من را بیشتر به خاطر سریال خط قرمز می شناختند. این سریال خیلی سوژه های جدیدی داشت و همین باعث شد تا طرفداران زیادی داشته باشد.من در سریال خط قرمز (تولید سال ۱۳۸۰) در نقش پدر رامین بازی می کردم.

تصویر

ازدواج

مجید مشیری سال هاست با خانومی بنام نازی ازدواج کرده و صاحب یک دختر و یک پسر می باشند البته تعداد فرزندان ایشان بصورت دقیق ذکر نشده است.

تصویر

سبک زندگی مجید مشیری

غذای سالم خوردن یکی از روش هایی است که هر کسی می تواند برای سلامت خودش انتخاب کند، به عنوان مثال من سال هاست که برنج نمی خورم و تمام تلاشم را می کنم تا از فست فود دوری کنم و بیشتر وقت ها فقط ماهی و جوجه می خورم. تمام سعی خودم را می کنم تا از استرس و فضاهای پر استرس دوری کنم.گاهی بر اساس نقش هایی که بازی کردم معمولا افراد فکر می کنند که من بسیار عصبی هستم، در صورتی که برعکس من بسیار آرام و صبور هستم.

تصویر

ورزش مورد علاقه مجید مشیری

سلامتی ام برایم خیلی اهمیت دارد ، به خاطر همین دو رشته کاراته و شنا را به صورت حرفه ای دنبال کردم و تمام ورزش ها را به غیر از والیبال و بسکتبال که هیچ وقت نتوانستم با آنها ارتباط برقرار کنم تقریبا بلدم. معتقدم هر انسانی که نتواند خودش را دوست داشته باشد دیگران را هم نمی تواند دوست داشته باشد، وقتی ما به خودمان و سلامتی خودمان اهمیت ندهیم دیگران هم برای ما مهم نخواهند بود، وقتی تن و فکر ما سالم باشد با دیگران بهتر ارتباط برقرار خواهیم کرد و به همین دلیل برای سلامتی خودم هر کاری را انجام می دهم.

تصویر

تجربه بازی با بزرگان هنر

در این سال ها مجید مشیری با هنرمندان بسیاری تجربه ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران اکبر عبدی با 9 مرتبه، مهران رجبی با 7 مرتبه، شهرام عبدلی با 6 مرتبه، محمدرضا شریفی نیا با 6 مرتبه و گوهر خیراندیش با 6 مرتبه بیشترین همکاری را با مجید مشیری داشته اند.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود