زندگی خصوصی محمد زارع و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 242

محمد زارع 28 خرداد 1364 در تهران متولد شد، خواننده است

بیوگرافی محمد زارع

محمد زارع خواننده پاپ در بیست و هشتمین روز از خرداد ماه سال ۱۳۶۴ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است. وی فارغ التحصیل رشته موسیقی میباشد همچنین وی دانشجوی انصرافی رشته مهندسی کشاورزی بوده است.

تصویر

خانواده

2 برادر بزرگ تر از خودش دارد و فرزند آخر خانواده است، همیشه از پدرش میخواست که برای او یک کیبورد بخرد تا اینکه بالاخره یه روز به آرزویش رسید و پدرش به قولش عمل کرد.

تصویر

یادگیری پیانو و خوانندگی

بعد از چندین سال یادگیری کیبورد (پیانو) در سال 1378 که 14 ساله بود کنار ملودی سازی ، ترانه سرایی را با الهام از اشعار مریم حیدرزاده شروع کرد کم کم شروع به خواندن کرد و مورد تشویق نزدیکان و دوستانش قرار گرفت.

تصویر

ازدواج

محمد زارع در یک گفتگو گفته بود که تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است و فعلا بیشتر هدفش کارش است و زیاد به این چیزها فکر نمی کند.

اولین کنسرت محمد زارع

اولین کار زنده محمد زارع و کنسرتش در تبریز و در سال ۱۳۸۵ بود که با استقبال خوبی هم روبرو شدو همیشه آن شب را بهترین شب کنسرتش می داند.

تصویر

ماجرای خداحافظی از خوانندگی

محمد زارع حدود چند سال پیش قصد داشت از دنیای موسیقی خداحافظی کند و حتی این موضوع را در شبکه های اجتماعی نیز منتشر کرد ولی علت این کار را می گوید: در بازار غیر حرفه ای موسیقی ما، افرادی که هیچ پیشینه ای ندارند وارد می شوند و اتفاقات بدی را برای خواننده ها رقم می زنند و این خیلی بد است.

شادمهر

محمد زارع در یک گفتکو کفتند که خیلی ها آمدند گفتند امیر تتلو قربانی شده موسیقی ایران هست در حالی که من همجین فکری نمی کنم و از نظر من شادمهر عقیلی بود که برای موسیقی ایران قربانی شد.

تصویر

اینستاگرام محمد زارع

محمد زارع در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه شخصی دارد، دوستان عزیزی که قصد دارید از صفحه وی دیدن کنید می توانید با کلیک روی اسم آبی رنگ زیر به پیج وی هدایت شوید

mohamadzareofficial

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود