زندگی خصوصی علی لهراسبی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 261

علی لهراسبی متولد 20 فروردین 1355 در تهران، خواننده است.

بیوگرافی علی لهراسبی

علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ ایرانی است. علی لهراسبی متولد 20 فروردین 1355 در تهران، خواننده است.

تصویر

خانواده

علی لهراسبی نخستین فرزند خانوادهٔ شش نفره است و 3 برادر کوچکتر از خود دارد. پدرش از بازنشستگان نیروی هوایی و مادرش خانه دار است. در رشتهٔ الکترونیک به تحصیل پرداخت و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می باشد.

تصویر

شغل وتحصیلات

در رشتهٔ الکترونیک به تحصیل پرداخت و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می باشد.

شروع فعالیت

پیانو را نزد مهرداد تاج کریمی آموخت. سپس بـه فعالیت در عرصهٔ آهنگسازی کودکان و نوجوانان پرداخت ودر یک گروه کرال دانشجویی عضویت یافت. پس از مدتی فعالیت ها جسته گریخته در عرصه موسیقی تصمیم می گیرد تا فعالیت هایش رابه طور جدی پی بگیرد.

تصویر

سبک علی لهراسبی

علی لهراسبی در مصاحبه ای گفت: ماهیت صدای مـن کلاً ماهیتی غمگین داشته و دارد. مـن حتی اگر آثار ریتمیک و شاد هم بخوانم، آن تم صدا همیشه کار خودش را می کند. ولی واقعیت این اسـت کـه مـن کار حرفه ای میکنم و اصلاً نمیخواهم پادشاه غم باشم! مـن باید پکیج باشم، موسیقی هاوس و عاشقانه و غمگین داشته باشم و نمیدانم چـه قدر موفق بوده و هستم. ولی اصلاً دوست ندارم آثارم فقط دریک ژانر و فضای کاری ارائه شود.

اولین آلبوم تا کنسرت

بعد از شناخت نسبی در بین مردم ، سال 1384 اولین آلبوم خود بنام دریایی ها را با همکاری محمدرضا چراغعلی به بازار موسیقی پاپ عرضه کرد او یک سال بعد آلبوم دوم خود بنام مثلث را منتشر کرد تا اینکه در 14 و 15 شهریور 86 بزرگترین کنسرت او در جزیره کیش برگزار شد.

تصویر

بزرگ ترین کنسرت

بزرگ ترین کنسرت او در شب های ۱۴ و ۱۵ شهریور ۱۳۸۶ در مجموعه کاخ سعدآباد برگزار شدند.پس از آن آلبومی به نام «١٤» در پاییز سال ۱۳۸۸ منتشر شد. او همچنین خوانندگی تیتراژ مجموعه های تلویزیونی دیگری از جمله دلنوازان و فاصله ها را بر عهده داشته است.

آلبوم تصمیم

او بعد از این ها با همکاری شادمهر عقیلی دست به ساخت آلبومی با نام «تصمیم» گرفت.قطعه «چشمامو می بندم» و «رؤیا» جزء بهترین کارهای علی لهراسبی در بین چند آلبوم منتشر شده از وی شناخته شد. این آلبوم نیز حواشی زیادی را برای وی ایجاد کرد،از جمله ممنوع الکاری ۵ ساله را به دنبال داشت. باعث لغو کنسرت ها و اجراهای زنده شد.

تصویر

شغل دوم

موسیقی شغل دوم علی لهراسبی است و شغل اصلی اش کار تبلیغات است. علی لهراسبی یکی از مدیران پروژه یک شرکت تبلیغاتی نامدار است و شما میتوانید ایده های خلاقانه وی را درمیان تیزر های تلویزیونی جستجو کنید!

تصویر

ازدواج و همسرش

اطلاعاتی در خصوص ازدواج وی در دسترس نیست. می گوید: عشق را تجربه کردم حالا با جزئیاتش کاری ندارم اما من یک نتیجه گیری نهایی از عشق دارم؛ اینکه اصلا عشق به یک انسان وجود خارجی ندارد بلکه دوست د اشتن است که خیلی برتر و بالاتر از عشق است، به نظرم عشق فقط برای خالق است برای کسی که بالاتر از فیزیک و آفرینش ماست.

همکاری با مرتضی پاشایی

سال ۱۳۹۱ آشنا شدیم و خیلی زود با هم صمیمی شدیم بعد از آن، خواندن تیتراژ «شیدایی» به من پیشنهاد شد که او هم آهنگسازی این کار را برعهده گرفت و خیلی هم کار خوبی از آب در آمد خیلی به هم نزدیک بودیم، حتی در پروسه بیماری اش، من هم مثل او درگیر شده بودم و با هم پزشکان مورد نظرش را پیدا می کردیم به نظرم مرتضی یکی از هنرمندانی بود که اگر می ماند می توانست آثار زیباتری خلق کند.

تصویر

تک آهنگ ها

در سال ۹۶ با انتشار آهنگ های خوشبختی، چجوری تونستی، بارون میزنه، غیرممکن و خواندن تیتراژ فیلم سینمایی برای اولین بار به نام غیرمجاز و آهنگ هایی متفاوت به نام های بی نظیره، طرف تو بودم، بگو چی شده، و در اواخر سال ۹۶ قطعه ای به نام «بهت نمیاد» را منتشر کرد.در زمستان 97 هم قطعه ای با نام درونگرا را منتشر کرد.هم اکنون اخرین قطعههای وی”تورو دارم” و “قول میدم” می باشد.

تصویر

اینستاگرام

او در اینستاگرام خود بالغ بر 600 هزار دنبال کننده دارد. علی لهراسبی تا کنون بیش از 30 پست بـه اشتراک گذاشته اسـت. اگر می خواهید جزو دنبال کنندگان علی لهراسبی در اینستاگرام باشید بـه صفحه alilohrasbioriginal@ مراجعه کنید.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود