زندگی خصوصی المیرا عبدی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 111

المیرا عبدی بازیگر کشورمان 31 خرداد ماه 1366 در تهران متولد شد.

بیوگرافی المیرا عبدی

المیرا عبدی بازیگر ایرانی در 31 خرداد ماه 1366 در تهران به دنیا آمده و در رشته تجهیزات پزشکی تحصیل کرده است و تک فرزند است.

تصویر

از تئاتر تا ورود به سینما

بصورت جدی بازیگری را از دوران دانشجویی با تئاتر شروع کرد تا اینکه سال 1390 با فیلم یکی برای همه در کنار پدر جلوی دوربین رفت او سپس در سال 91 در فیلم کمدی جا به جا دوباره با پدرش حضور داشت.

المیرا عبدی در نمایش مش اکبر و دخترانش

المیرا عبدی علاوه بر حضور در دو فیلم سینمایی در کنار پدرش در نمایش مش اکبر و دخترانش به کارگردانی اکبر عبدی روی صحنه رفت. المیرا عبدی در کنار هنرمندانی چون بهنوش بختیاری،ارژنگ امیرفضلی، سارا محمدی و پدرش در این نمایش ایفای نقش کرد و برای اکران این نمایش راهی کانادا شد.

تصویر

ماجرای خواستگاری از المیرا دختر اکبر عبدی

یکی از اتفاقات پرحاشیه درباره دختر اکبر عبدی ماجرای خواستگاری یک مرد عرب از او است که این ماجرا توسط اکبر عبدی در یک برنامه که به صورت زنده از برج میلاد در شبکه سه سیما در حال پخش بود علنی شد.

اکبر عبدی در این برنامه خاطره ای از دوران حج را تعریف کرد و گفت:من و همسر و دخترم به همراه مادرم به حج رفته بودیم که آنجا یک مرد عرب از دخترم برای پسرش خواستگاری کرد و گفته بود که هم وزن او طلا میدهد و این موضوع باعث ناراحتی من شد و جوابی دندادن شکن به او دادم.

تصویر

رابطه با پدر

رابطه اکبر عبدی و دخترش فراتر از یک رابطه پدر و دختری است و حضور المیرا همراه پدرش در برنامه های مختلف گویای این امر است.

اولویت های زندگی

هنرمند عزیز اولویت های خودش را اول سلامتی، دوم اخلاق و رفتار خوب و سوم پول می داند.

تصویر

خاطره بد المیرا عبدی

چند وقت پیش پدرم برای انجام کاری به مسافرت رفته بودند که ناگهان یکی از دوستان با منزل ما تماس گرفتند و گفتند که از کسی شنیده اند که پدرم امروز فوت کرده و در بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند.

بنده خدا با گریه و زاری تماس گرفته بود که به ما تسلیت بگوید! من و مادرم در حالی که بسیار شوکه شده بودیم با پدرم تماس گرفتیم و خوشبختانه او حالشان خوب بود ولی آن چند لحظه بدترین روزهای عمرم بود و من برای آدم های مریض شفا می خواهم.

تصویر

نظرش درباره پدرش اکبر عبدی

او درباره پدرش گفت : خیلی خوشحالم از پدری که دارم ،چون او علاوه بر موفقیت در نقش اخلاق خوب و انساندوستانه ای نیز دارد و هیچ وقت خودش را گم نکرد. وی گفت: به دست آوردن شهرت خیلی سخت نیست ،اما نگه داشتنش بسیار سخت است.

با پدرم نمی توانیم به گردش برویم

ما نمی توانیم خیلی بصورت خانوادگی با پدر به گردش برویم، شاید تنها گردشی که این سال ها داشتیم رفتن های گاه و بی گاه به رستوران بود آنجا هم معمولا در محاصره ابراز علاقه مردم به پدر قرار می گیریم.

تصویر

ازدواج و همسر

المیرا عبدی در سال ۹۶ ازدواج کرده و متاهل می باشد. مراسم ازدواجش با حضور بازیگران و هنرمندان معروف برگزار شد .

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود