زندگی خصوصی سید حسن آقا میری و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 785

سید حسن آقامیری خوانساری (زادهٔ ۱۷ اسفند ۱۳۵۸، تهران) روحانی ایرانی است که بیشتر به دلیل سخنرانی‌های متفاوت با محوریت توحید و یکتاپرستی در ایران شناخته می‌شود.

بیوگرافی سید حسن آقامیری

سید حسن آقامیری متولد 17 اسفند 1358 در تهران روحانی بود. فارغ التحصیل دروس حوزه تا پایان دوره لمعتین می باشد، او با سخنرانی ها متفاوت بـه شهرت رسید، علاقه اش بـه حوزه از دوران کودکی با حضور در هیئت شروع شد و از آنجایی کـه بـه منبر و هئیت علاقمند بود در همان سال هاي اول تحصیل سال 1375 بـه عنوان مبلغ بـه روستا ها می رفت. پدر ایشان به کشاورزی مشغول است و سید حسن آقامیری احترام بسیاری خاصی برای پدر قاعل است. و همیشه در هر فرصتی از زحمات پدر و مادرش تشکر کرده است.

تصویر

شغل اصلی حسن آقامیری

مـن از حوزه نه شهریه می گیریم نه بیمه هستم، خودم رفتم حذف کردم مال الانم نیست، کاسبی خودرا دارم ودر یک شرکت مشاور هستم و وابستگی بـه درآمد روحانیت ندارم. او می گوید: نیازی بـه تلویزیون رفتن ندارم. همین حالا پادکست هامون طبق معمول بالای یک میلیون بازدید می خورد.

تصویر

روحانی سال

مجلهٔ همشهری جوان در سال ۱۳۹۵ او را به عنوان «روحانی سال» انتخاب کرد. این مجله در مصاحبه ای با او نوشت: «سید حسن آقامیری یکی از روحانیونی است که راه شهرت را جور دیگری طی کرد، از مسیر تلویزیون و تریبون های مهم و مراسم شناخته شده به شهرت نرسید، بلکه از راه جوانان و فضای مجازی سری بین سرها پیدا کرد و بین قشر خاصی از جوانان محبوب شد.» صفحهٔ اینستاگرام او چندین میلیون و کانال تلگرامی او نیز هزاران پیگیری کننده دارد. از همین روی و با توجه به فعالیت گستردهٔ او در شبکه های اجتماعی، مخالفین وی به او لقب «آخوند تلگرامی» داده اند

تصویر

عاشق شهدا

آقامیری عاشق شهدا و رزمندگان است و در هر مناسبتی از ایثار و بزرگ مردی آنها یاد میکند.

علاقه به خواننده مشهور یاس

آقامیری روحانی متفاوتی است و از خوانندگانی که آهنگ های نتقادی مناسب و اخلاقی می خوانند حمایت میکند و حتی آهنگ هایی از رپر مشهور یاس هم در پیج اینستاگرام آقامیری منتشر شده است. همین رفتار متفاوت ایشان باعث شده جوانان بسیاری علاقه مند به شخصیت ایشان شوند.

تصویر

خلع لباس دائم

در دی ۱۳۹۷ آقامیری با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از حکم قاضی شعبهٔ دوم کیفری در دادگاه ویژه روحانیت به ریاست دادستان کل کشور داد و اعلام کرد که به دو سال زندان که ۵ سال تعلیق شده و خلع لباس دائم محکوم شده است. بعد از اعلام خبر حکم آقامیری بسیاری برای آشنایی با او پیگیر ماجرا شدند به طوری که طی مدت یک هفته بیش از ۴۰۰ هزار نفر به دنبال کنندگان صفحهٔ اینستاگرام او افزوده شد. افراد مختلفی چون معصومه ابتکار در پی صدور این حکم در رسانه های اجتماعی از آقامیری حمایت کردند.

اجرای حکم

در اسفند ۱۳۹۷ آقامیری با انتشار پستی در صفحهٔ اینستاگرامش خبر از اجرای حکمی که برایش صادر شده داد. این روحانی با تماس دادگاه ویژهٔ روحانیت قم، به دادگاه مراجعه کرد و این دادگاه به نیابت از دادگاه ویژهٔ تهران، حکم خلع لباس دائم و دو سال حبس تعلیقی به مدت پنج سال را به وی ابلاغ کرد. قاضی اجرای احکام گفت: «به ما نیابت دادند تا همین جا حکم را اجرا کنیم». در حالی که عده ای «برای حفظ کرامت» درخواست کرده بودند که حکم خلع لباس آقامیری در خودروی وی و خارج از دادگاه اجرا شود، ولی او به دستور قاضی و در حضور مراجعه کنندگان به دادگاه، لباس روحانیت را درآورد و سپس اجازهٔ خروج از دادگاه به وی داده شد.

تصویر

انتقادها

مخالفت ها با آقامیری و سخنرانی های جنجالی وی همزمان با گسترش و همه گیری رسانه های اجتماعی در ایران به ویژه تلگرام از سال ۱۳۹۵ نیز شروع شد و خبرگزاری های نزدیک به حکومت ایران از سخنرانی های او به دفعات انتقاد کرده اند و همچنین افراد مختلفی از جمله علی اکبر رائفی پور،مهدی دانشمند، طه حجت و دیگر منتقدین، در مقام پاسخ به او برآمده اند.

دفاع از تتلو تا رپ

مضامین و متن شعرهای امیر تتلو خوب و بی نظیر است اما حالا رفته آن ور آب و برخی خط قرمزها را کنار گذاشته اما به خودم اجازه نمی دهم به او توهین کنم ولی اول ما مقصر رفتارهای او هستیم که از این کشور فراری اش دادیم.

تصویر

لایوهای جنجالی

در دوران قرنطینگی کرونا یکی از حاشیه های فضای مجازی لایو های جنجالی حسن آقا میری با چهره ها هنری معروف بود جنجال او با احلام خواننده ایرانی شروع و سپس با چهره هایی چون حصین ، حسین تهی ، متین دوحنجره و دیگر چهره های آن ور آبی حاشیه ساز شد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود