زندگی خصوصی بهروز افخمی و همسرش + عکس های جذاب ودیدنی

0 514

بهروز افخمی متولد 3 آبان 1335 در تهران ، کارگردان و فیلمنامه نویس است

بیوگرافی بهروز افخمی

بهروز افخمی (زاده ۳ آبان ۱۳۳۵ در تهران) کارگردان و فیلم نامه نویس اهل ایران است. او نماینده اصلاح طلب (حزب مشارکت) مردم تهران در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است. وی همچنین در رأی گیری مجلهٔ نقد سینما از ۵۵ فیلم شناس ایرانی در سال ۱۳۸۱، یکی از ده فیلم ساز برتر تاریخ سینمای ایران شناخته شده است.

تصویر

ازدواج اول بهروز افخمی

زندگی مشترک بهروز افخمی با ناهید طلوع به جدایی انجامید

مهاجرت به کانادا

وی پس از ساخت «سن پترزبورگ» به کشور کانادا مهاجرت کرد، همسر بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی (نویسنده و بازیگر) است و فرزند این دو آهیل افخمی نام دارد که متولد کشور کاناداست.

تصویر

بیوگرافی مرجان شیرمحمدی

مرجان شیرمحمدی بیست و دوم آذر ماه 1352 در تهران به دنیا آمد. ازدواج او با بهروز افخمی دومین ازدواج وی می باشد و از ازدواج اول خود پسری به نام “ماکان” دارد.از ازدواج خود با بهروز افخمی پسری به نام آهیل دارد که متولد کشور کانادا است. از 1365 تا 1371 زیر نظر آیدین آغداشلو نقاشی را فراگرفت. در 1374 وارد کارگاه آزاد بازیگری شد و سپس به مدرسهٔ تئاتر سمندریان رفت. در 1375 وارد عرصهٔ بازیگری شد. از وی دو رمان و دو مجموعه داستان به چاپ رسیده است. وی برای اولین کتاب خود برنده ی جایزه کتاب سال بنیاد گلشیری شد. تا کنون دو فیلم بلند سینمایی از داستان های او ساخته شده است. دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی از داستان “بابای نورا” و آذر،شهدخت،پرویز و دیگران از داستانی به همین نام به کارگردانی بهروز افخمی. همچنین خانه فرهنگ های جهان در کشور آلمان از این نویسنده تجلیل کرده است.و یکی از داستان های وی به زبان آلمانی ترجمه شده است.

تصویر

شروع با فیلمبرداری

با ساخت فیلم کوتاه شروع کرد تا اینکه سال 1363 در 28 سالگی بعنوان مدیر فیلمبرداری و بازیگر در فیلم زیر باران سیف الله داد فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد او سپس از سال 1365 وارد نویسندگی شد و اولین بار فیلمنامه فیلم دست نوشته ها را نوشت.

تصویر

نظر دربارهٔ فروغ فرخزاد

بهروز افخمی در بخشی از گفتگوی خود با نشریه نقد سینما دربارهٔ سبک مستندسازی مرتضی آوینی صحبت کرد و گفت: «شهید آوینی تحت تأثیر فروغ فرخزاد بود».

نظر دربارهٔ صادق هدایت

وی در یک مصاحبه جنجالی صادق هدایت را یک همجنسگرا منفعل دانست که با موجی از اظهار نظر کاربران در فضای مجازی مواجه شد.

تصویر

مجری برنامه هفت

در شهریور 1394 سری جدید برنامه هفت با اجرا و سردبیری این کارگردان بروی آنتن شبکه سه رفت که مسعود فراستی منتقد رادیکالی سینما کارشناس همیشگی آن است افخمی ارتباط بسیار نزدیکی با فراستی دارد و باهم رفت و آمد خانوادگی هم دارند.

حمله به صادق هدایت

افخمی در یک مصاحبه جنجالی اینبار سراغ صادق هدایت نویسنده و مترجم روشنفکر رفت و او را بدون هیچ سندی یک همجنسگرای منفعل معرفی کرد او گفت این حقیقت توسط هواداران صادق هدایت همیشه سانسور شده است.

تصویر

حواشی بهروز افخمی

  • فیلمسازی همچون اصغر فرهادی که خودش را خیلی جدی بگیرد و عبوس باشد، ایرادی یه جای کارش هست دیگر …
  • باران کوثری بازیگر جدی نیست
  • حمید فرخ نژاد تا جایی که بعنوان یک بازیگر خود را جدی نگیرد و کارش را درست انجام دهد ، بازیگریست که به درد برخی نقش ها می خورد اما موقعی که بخواهد در مورد مسائل اجتماعی سیاسی احضار نظر کند قاف می دهد
  • مهناز افشار دختر خوب و بی شیله پیله ای است
  • ضعیف ترین فیلمساز زنی که داریم تهمینه میلانی است ، نمی دانم چرا فیلمهایش را جدی گرفتند، حسین فرح بخش کارگردان بهتری از اوست
  • کمال تبریزی کارگردان ضعیفی است و تنها شانسی که آورده فیلمنامه های خوبی بوده که در اختیارش قرار گرفته و آنها را به ساده ترین شکل ممکن ساخته و هیچ تشخصی در کارش نداد
  • نوید محمدزاده بازیگر باهوشی است که حقش هست که دستمزد بالایی هم بگیرد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود