زندگی خصوصی مازیار فلاح و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 193

مازیار فلاحی متولد 26 مهر 1353 در کرج، خواننده و ترانه سرا است

بیوگرافی مازیار فلاحی

مازیار فلاحی (زاده ۲۶ مهر ۱۳۵۳ در تهران) خواننده، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و ترانه سرای ایرانی است. فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است همزمان با دانشگاه از سال 73 تا 75 دوره های کارگردانی هم شرکت کرده و با رتبه عالی فارغ التحصیل شده است و یک فیلم کوتاه نیز ساخته است.

تصویر

از فیلم سازی تا خوانندگی

فعالیت هنری خودرا با ساخت فیلم کوتاه مطورد شروع کرد، سپس موسیقی را درکنار استاد حمیدرضا دیبارز بمدت 6 سال آموخت و شروع به ترانه سرایی و آهنگسازی کرد و در گروه کر دانشگاه تربیت مدرس شد.

نوازندگی + شروع حرفه اي

هم زمان با حضور در گروه کر دانشگاه تربیت مدرس، کلاس هاي آواز خوانی جمعی و تکنیک خواندن را نزد اساتیدی چون ناربه چولاکیان و شقایق الهیاری گذراند و سپس گیتار و پیانو رو نیز فراگرفت درسال 1387 به دعوت قاسم جعفری کارگردان، برای خواندن فیلم مجنون، نخستین کار حرفه اي خودرا شروع کرد.

تصویر

تن صدا و شهرت

مازیار فلاحی بعنوان خواننده سریال شبکه خانگی قلب یخی درسال 1389 بیشتر و بیشتر شناخته تر شد و نام خودرا بر سرزبان ها انداخت و هم زمان نخستین آلبوم خود با همین نام رو نیز منتشر کرد، تن صدای خاص او یکی از دلایلی بود که موجب شد برای دریافت مجوز 2 سال منتظر بماند.

تصویر

ورزشکار رزمی

حدودا سال اول دبیرستان بودم که به ورزش های رزمی علاقه مند شدم و برای شروع به سراغ رشته تکواندو رفتم تکواندو را حدود 4 سال ادامه دادم و تا سال چهارم دبیرستان به همراه یکی از همکلاسی هایم در این رشته فعالیت می کردیم در کنار تکواندو، علاقه زیادی هم به رشته فول کنتاکت (فول کنتاکت کانادایی) داشتم و وقتی شنیدم این رشته وارد کشورمان شده، به سراغ استاد ستار علیپور رفتم و سه سال متوالی خدمت ایشان فول کنتاکت کار کردم و در نهایت توانستم کمربند مشکی این رشته را به طور رسمی از فدراسیون دریافت کنم.

پرسپولیسی

مازیار فلاحی پرسپولیسی دو آتیشه است. و بیشتر وقتها برای تشویق تیمش به باشگاه آزادی می رود .

تصویر

ازدواج مازیار فلاحی

مازیار فلاحی با عسل قربانی ازدواج کرده است؛ نتیجه این ازدواج دختری بنام باران است، همچنین این زوج در تابستان 93 سرپرستی پسر بچه ای بنام محمدحسام را نیز برعهده گرفتند.

تصویر

بیوگرافی عسل قربانی همسر مازیار فلاحی

عسل قربانی مهندس معمار است ودر شرکت خانه طرح فاخته که متعلق به خشایار فلاحی «تاسیس 1375» برادر همسرش است بعنوان طراح داخلی فعالیت میکند.

تصویر

ثروتمندترین خواننده ایران

مازیار فلاحی در سال ۱۳۹۲ در صدر فهرست ثروتمندترین خواننده های ایرانی قرار گرفت. به دنبال حواشی و شایعه پراکنی های سال ۱۳۹۴ مبنی بر ممنوع الکار بودن این هنرمند و تنی چند از سایر ستارگان موسیقی ایران، مازیار در صفحه شخصی اینستاگرام خود این شایعه را رسماً تکذیب نمود بعد از او احسان خواجه امیری و رضا صادقی در رتبه های بعدی قرار داشتند

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود