زندگی خصوصی مهشید جوادی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 6,188

مهشید جوادی بازیگر متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه است بیوگرافی مهشید جوادی و همسرش با عکس جدید و ناگفته های نقش مرضیه توفیقی سریال بچه مهندس.

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر جوان کشورمان در 2 بهمن ماه سال 1374 در ارومیه متولد شد.

تصویر

شروع فعالیت

در ارومیه هم تئاتر کار می کرد و هم دو سریال تلویزیونی به زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازي کرده بود. می گوید کارشناسی ریاضی کاربردی خواندم و برای ارشد می خواهم کنکور هنر شرکت کنم. از ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری( باشگاه خبرنگاران) و گویندگی می رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و می خواستم به نوعی خودم را به بازیگری نزدیک کنم و در کنار آن دوست داشتم درس هم بخوانم. درصورتی که نخواهم درس بخوانم حس مفید بودن نمی کنم ولی اگر در کنارش کارهای خوب بازیگری هم پیشنهاد شود حتما قبول خواهم کرد.

اولین کار تلویزیونی در تهران

مهشید جوادی اولین بار در تلویزیون در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی مهشید جوادی مثل سریال آنام، زیاد نبود ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به حساب می آید و همکاری با هنرمندانی مانند محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کرد.

تصویر

شهرت با سریال آنام

مهشید جوادی سال 1396 در مجموعه تلویزیونی پر بازدید آنام نقش مهمی بازي کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنين خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند. مهشید جوادی در این مجموعه تلویزیونی با جواد افشار همکاری داشت. او توانست با بازي در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و بازی در کنار هنرمندانی مانند مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب وی افزود.

تصویر

نقاشی

خانم بازیگر حالا در کنار فعالیت های بازی اش مدتی است وارد رشته نقاشی رنگ روغن روی مقوا هم شده که استعداد زیادی هم در آن دارد

علاقه با مطالعه

قبلا زیاد اهل مطالعه نبوده ام ولی وقتی وارد حرفه بازیگری شدم ناخودآگاه به مطالعه علاقمند شدم خصوصا از وقتی که تحصیلات دانشگاهی ام تمام شد

تصویر

بازی در بچه مهندس

خانم جوادی ماه رمضان 99 با سریال بچه مهندس 3 در نقش مرضیه با دومین تجربه حرفه ای خود به قاب تلویزیون بازگشت

تصویر

فیلم شناسی مهشید جوادی

مجموعه های تلویزیونی
  • سریال حورمت سال 1393
  • دریا سال 1395
  • عمودی ها سال 1396
  • آنام سال 1396
  • سریال راه و بیراه سال 1396
  • سریال بچه مهندس 3 1398
فیلم های سینمایی
  • فیلم چارلی در تهران سال 1396

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود