زندگی خصوصی ساناز سماواتی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 180

ساناز سماواتی متولد فروردین 1350 در تهران، بازیگر است ایشان فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد در سال 1375 است،

بیوگرافی ساناز سماواتی

ساناز سماواتی متولد فروردین ماه 1350 در تهران و فارغ التحصیل مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد در سال 1375 است. بعد از طی یک دوره بازیگری در کلاس های آزاد؛ وارد عرصه بازیگری شد.

تصویر

آغاز فعالیت هنری

شروع فعالیت او از سال (1372) با مجموعه تلویزیونی گرازها بود. وی با سریال نود شب مهران مدیری به شهرت رسید. بازی در تمام مجموعه های تلویزیونی او یک طرف، برنامه نود شب یک طرف. محبوبیتی که او با برنامه نود شب به دست آورد هیچ بازیگری دیگر به جز لاله صبوری به دست نیاورده بود.

تصویر

سینمایی ساناز سماواتی

ساناز سماواتی بازی در سینما را با فیلم سینمایی حامی در سال 73 آغاز کرد و بعد از آن در چندین فیلم سینمایی جلوی دوربین رفت که اینجا کجاست فیلمی به کارگردانی حسین قاسمی جدیدترین فیلم سینمایی او محسوب میشود.نام پسرم برسا به معنای دلیر و برتر است. دلم می خواهد او برای ایران نام آور باشد و در هر زمینه ای که در آینده تلاش کرد چه هنری، چه ورزشی، چه علمی، اول باشد و مدال بیاورد.

ماجرای آشنایی و ازدواج ساناز سماواتی

ما سر کار آشنا شدیم. شبکه جام جم برنامه ای داشت به نام لحظه دیدار که درباره آداب و رسوم ایرانی و شیوه زندگی ایرانیان خارج از کشور بود.من به عنوان مهمان به این برنامه دعوت شده بودم. همسرم مدیرتولید و هماهنگی برنامه بود و ما با هم آشنا شدیم و چون به لحاظ فکری به هم نزدیک بودیم سرانجام ازدواج کردیم.

تصویر

بیوگرافی هومن حسین نژاد

هومن حسین نژاد کلایی در رشته تدوین تحصیل کرده و تدوین، برنامه ریزی و هماهنگی بسیاری از برنامه ها و سریال های تلویزیونی مانند قشنگ تر از ستاره گرفته تا برنامه های کودک مانند خانه مامان گلابی و باغ شادونه را برعهده داشته است.

تصویر

مهاجرت

ساناز سماواتی سال84 در اوج شهرت تصمیم به مهاجرت به کشور سوئد کرد و تا سال 89 در این کشور بود می گوید: آنجا نیز فعالیت هنری ام را ادامه دادم و در زمینه تئاتر کار کردم. یک نمایش هم با عنوان «آدم ها مورچه های کوچک» را خودم نوشتم و به روی صحنه بردم که با استقبال خوب هموطنان رو به رو شد چون موضوعش درباره کسانی بود که در کشوری بیگانه با فرهنگ عاطفی زندگی می کنند و این که چه اتفاقاتی برایشان می افتد. آنجا زبان هم می خواندم اما زندگی در آن کشور زیاد مناسب روحیات من نبود و ترجیح دادم بازگردم. پس از بازگشت هم مورد لطف مردم خوبمان بودم و پرکارتر از قبل به فعالیت هایم ادامه می دهم.

تصویر

اوقات فراغت ساناز سماواتی

ورزش می کنم. به شنا، اسکی و بدنسازی علاقه دارم. مسافرت رفتن را نیز دوست دارم. قبلا رمان زیاد می خواندم. اما در زمینه تاریخ، فلسفه و روان شناسی مطالعه دارم و دوران بارداری فرصت خوبی شد برایم تا بسیاری از کتاب ها را بازخوانی کنم و نکات جدیدی را یاد بگیرم.

تصویر

آشپزی ساناز سماواتی

آشپزی ام خیلی خوب است، خیلی هم فرز هستم وطی یک ساعت می توانم سه جور غذا آماده کنم. آبگوشت، دلمه و آلبالوپلو را خوب درست می کنم. همسرم نیز این غذاها را خیلی دوست دارد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود