زندگی خصوصی ژاله صامتی و همسرش + عکسهای جذاب و دیدنی

0 1,106

ژاله صامتی (زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 فروردین 1351 در تهران است و هم اکنون 48 سال سن دارد. تحصیلات : ژاله صامتی دارای مدرک تاتر از دانشکده هنر است.

تصویر

علاقه به بازیگری

علاقه به بازیگری در ژاله صامتی از دوران کودکی شکل گرفت و به گفته خودش از همان دوران کودکی هرکس درباره شغل آینده اش از او سوال میکرد جوابش بازیگری بود.

ژاله صامتی در تئاتر

ژاله صامتی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال 68 با نمایش کاکاسیاه در تئاتر شهر روی صحنه رفت.

تصویر

شروع فعالیت

فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

ازدواج ژاله صامتی

ژاله صامتی یکی از بازیگران ساده و بی آلایش دنیای هنر است که چند سالی است زندگی مشترکش را آغاز کرده و دو دختر به نام یاس و نیاز دارد. این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت. ایرج سنجری همسر ژاله صامتی است و یاس دختر بزرگتر خانم بازیگر است که متولد دهه 70 بوده و ازدواج کرده است.

تصویر

بیوگرافی ایرج سنجری

ایرج سنجری، تحصیلکرده رشته کارگردانی از کاندا می باشد که پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنری ملی بود و تجربه بازی در چند سریال قبل انقلابی را هم داردایشان بعدا وارد هنر دوبله شد و چندسالیست دوباره با همسرش در تئاتر حضور دارد.

تصویر

دوری 15 ساله از تلویزیون

خانم بازیگری در سال 1380 بعد از بازی در سریال کارگاه شمسی و دستیارش مادام وارد یک غیبت طولانی مدت 15 ساله در تلویزیون شد ایشان در نهایت سال 96 با سریال نفس به قاب تلویزیون بازگشت و گفت در این سال ها ترجیح دادم در سینما و تئاتر باشم تا اینکه فیلمنامه خوبی بدستم رسید او در ماه رمضان سال 99 هم در سریال زیرخاکی حضور داشت.

اوقات فراغت

كتاب می خوانم. عاشق كتاب خواندن هستم هیچ وقت متوجه نمی شوم كسی می گوید حوصله ام سر رفته یعنی چه ؟ همیشه كاری برای انجام دادن دارم، مگر می شود حوصله ام سر برود ؟

تصویر

اهل تئاتر دیدن هستیم

ژاله صامتی: ما با هم به سینما، کنسرت و تئاتر می رویم. تماشای تئاتر از برنامه های همیشگی مان است و ماهی حداقل سه، چهار بار به دیدن تئاتر می رویم. بچه های من از نوزادی به تئاترشهر رفته اند. وقتی یاس کوچک بود با خودم به محل تمرین می بردم و در محل کوچکی با اسباب بازی هایش آرام بازی می کرد. هر دو عاشق تئاترشهر هستند چون در این محیط بزرگ شده و بازی کرده اند و کلی خاطره دارند.

تصویر

جوایز ژاله صامتی

ژاله صامتی با وجود بازی های درخشان و موفقش تابحال دو جایزه از جشنواره های مختلف را کسب کرده است

این بانوی هنرمند برای فیلم در وجه حامل در 1398 برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم شهر شد.

ژاله صامتی برای بازی در فیلم رفیق بد در سال 1387 برنده جایزه بهترین کمدین زن از دومین جشنواره سینمای کمدی گل آقا شد.

این بازیگر کشورمان دو بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین در جشنواره فجر شد. یکبار برای بازی در فیلم درخونگاه در سال 1397 و یکبار دیگر برای فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟ در سال 1394.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود