زندگی خصوصی سید بشیر حسینی و همسرش +عکس های جذاب و دیدنی

0 4,062

سید بشیر حسینی متولد 15 آذر 1360 در اصفهان، کارشناس است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته حقوق و دکترای رشته فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق می باشد

بیوگرافی سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی (زادهٔ ۱۵ آذر ماه ۱۳۶۰ در اصفهان) استاد دانشگاه و داور مسابقه تلویزیونی عصر جدید است. او فارغ التحصیل مقطع ارشد رشته معارف اسلامی و حقوق و مقطع دکتری فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق است.

دارای تحصیلات حوزوی نیز است و سطح ۱ حوزه علمیه دارد. وی عضو هیئت علمی و مدیر گروه رسانه های نوین دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما است. وی پس از حضور به عنوان داور در مسابقه تلویزیونی عصر جدید شهرت پیدا کرد.

تصویر

فعالیت های علمی و رسانه ای

آقای حسینی به عنوان کارشناس علوم جامعه شناختی، کارشناس رسانه، کارشناس بازی، منتقد و تحلیلگر و پژوهشگری تربیتی چند سالیست حضور فعالی در رسانه ها دارد. عضویت در هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و تدریس در دانشگاه امام صادق، دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی از جمله فعالیت های علمی اوست و گفته می شود که به زبان فرانسه و عربی نیز تسلط دارد.

جوان برگزیده سال

سید بشیر حسینی در سال 1385 وقتی 25 ساله بود بعنوان جوان برگزیده کشوری در جشنواره قابی برای جوانی انتخاب و معرفی شد.

تصویر

ازدواج و همسر سید بشیر حسینی

آقای حسینی ازدواج کرده و صاحب 3 فرزند می باشد. از خانواده او اطلاعات معتبری در دسترس نمی باشد.

تصویر

شغل اصلی سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه صدا و سیما می باشد و در دیگر دانشگاه ها نیز به عنوان استاد مدعو تدریس می کند. از جمله دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشکده خبر او همچنین در دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما، مدیر گروه علوم نوین رسانه است. سید بشیر حسینی در سال ۸۵ به عنوان جوان ترین مشاور استعدادیابی و مشاور دانشگاهی انتخاب شد.

تصویر

حضور در برنامه استعداد یابی عصر جدید

با حضور او در برنامه استعداد یابی عصر جدید، موج دنبال کنندگان او هم رو به افزایش رفت. موج کامنت ها و پیام های اینستاگرامی شروع شد و حالا سید بشیر بیش از 200 هزار دنبال کننده دارد و چندین صفحه هواداران برای او ساخته شده اند.

تصویر

اینستاگرام

سید بشیر در بیو اینستاگرام خود نوشته: فقط ۱بار عمر می کنیم. پس هرلحظه، مهمترین کار، به بهترین شکل! آیا وظیفه ای مهمتر از کشف و شکوفایی استعدادها داریم؟ از خدای بی نهایت ها، نهایت را بخواه. او بیش از 200 هزار دنبال کننده دارد و تاکنون نزدیک به 500 پست به اشتراک گذاشته است.

ارتباط سید بشیر حسینی با رئیس شبکه سه، علی فروغی

مدتی پیش در یکی از همایش هایی که در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شده بود، سید بشیر حسینی به همراه علی فروغی از جمله مهمانان بودند که با هم در این همایش حضور یافتند. تجزیه و تحلیل چالش های تولید محتوا در رسانه در گام دوم انقلاب، موضوع این همایش بود. تصاویر این همایش نیز در رسانه ها منتشر شد. همین تصاویر و دیگر حضورهای مشترک سید بشیر حسینی و علی فروغی باعث شد که بحث ارتباط نزدیک آن ها در فضای مجازی منتشر شود. مردم نسبت به این موضوع واکنش های زیادی نشان دادند مبنی بر اینکه سید بشیر حسینی به سفارش علی فروغی به عنوان داور عصر جدید انتخاب شده است. گروهی نیز گفتند مدیر شبکه سوم سیما قصد دارد شخصیت های معروفی چون عادل فردوسی پور از تلویزیون حذف کند و چهره های مورد تایید خودش را جایگزین آن ها کند و این موضوع به شدت مورد غضب مردم قرار گرفت. بعد از انتشار این اخبار و حواشی، گروهی به طرفداری از علی فروغی این ادعا را رد کردند.

کتاب 150 هشتگ

او با انتشار کتابی به نام 150 هشتگ باز هم خبرساز شد. سید بشیر درمورد نوشتن این کتاب گفت: فضای مجازی این روزها از واقعیت هم فراتر رفته، جوانان ساعات زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند و این امر نیاز به آموزش دارد تا جوانان بتوانند محتوای مفید و معتبر را از محتوای مضر متمایز کنند. ما مخالف فیلترینگ هستیم و می خواهیم آموزش را جایگزین کنیم.

تصویر

کتاب های سید بشیر حسینی

در زمینه نویسندگی کتاب هم فعالیت دارد. از جمله کتاب های او می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کتاب فکر و سواد رسانه ای مقطع دهم
  • ۱۵۰ هشتگ (موضوع این کتاب سواد رسانه ای می باشد)
  • مهارت هایی برای خواندن و دیدن و شنیدن در شبکه های اجتماعی
  • ماه عسل مجردها
  • آینده پژوهی تحولات وب
  • الگوی ارتباطاتی نهج البلاغه
  • لایک ممنوع
  • همراه هر ماه
  • ایساتیس
  • و ده ها تالیف دیگر.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود