زندگی خصوصی هدیه بازووند و همسرش + عکس های جداب و دیدنی

0 570

هدیه بازوند متولد 27 مراد 1366 در بندرعباس، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد .

بیوگرافی هدیه بازوند

هدیه بازوند هنرپیشه ایرانی در تاریخ ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در بندر عباس زاده شده است، و اصالتا کرمانشاهی است. هدیه بازوندفارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد.

تصویر

خانواده

هدیه بازوند اصالت کرمانشاهی دارد و یکی از با استعدادترین بازیگران زن ایرانی است که به دلیل تیپ و اندام زیبایی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. می گوید با اینکه اصالتا کورد است اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد. و دو برادر دارد.

تصویر

شروع بازیگری

هدیه بازوند ابتدا دوره های آموزیش را با شرکت در کلاس های امین تارخ شروع کرد وی سپس وارد موسسه «نقش اول» شد و در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی هم شرکت کرد در سال 1397 توانست با سریال «هشتگ خاله سوسکه» به کارگردانی محمد مسلمی اولین بار جلوی دوربین رفت.

تصویر

تجربه سینمایی

این هنرپیشه جوان در فیلم سینمایی “آنجا همان ساعت” به کارگردانی آقای سیروس الوند هم حضور داشته و تجربه خوب و مفیدی را در کنار سیروس الوند و ماهور الوند گذرانده است.

تصویر

شهرت با روژان سریال نون خ

خانم هدیه بازوند در نوروز 98 با سریال نون خ به کارگردانی آقاخانی در نقش روژان به قاب تلویزیون بازگشت و سال 99 نیز با همین نقش در فصل دوم حضور دارد.

تصویر

انتقادات به لهجه کردی

سریال نون. خ که پخش شد تعدادی از کرد زبانان مهربان و نازنین انتقاد کردند و گفتند که لهجه ما کردی نیست. مـا به خاطر پخش سراسری نمی توانستیم کردی صحبت کنیم ، و مجبور بودیم با لهجه صحبت کنیم که انگار یک کرد زبان می خواهد پارسی حرف بزند.

از سرما خوشم نمی آید!

او میگوید: مـن در بندر عباس بزرگ شده ام و اصلا بـه سرما عادت ندارم، بـه خصوص در حین فیلم برداری سریال «نون خ» تاب تحمل سرما را نداشتم اما کم کم بـه این شرایط جوی عادت کردم.

تصویر

علایق هدیه بازوند

به کتاب خواندن علاقه زيادي دارم و غالبا اوقات فراغتم را کتاب می خوانم، معمولاً وقتم رو در منزل می گذرانم و زیاد اهل تفریح خارج از خانه نیستم. احترام زیادی برای ادم ها قائلم و دوستشون دارم ولی به شدت مخالف سرک کشیدن در زندگی شخصی هستم، به نظرم اطلاعات زندگی شخصی باید محفوظ بماند اصلاً تمایلی به صحبت کردن راجب زندگی خود ندارم.

ازدواج و همسر هدیه بازوند

او می گوید اینقدر کار به سرم ریخته است که دیگر وقت نداشته ام به ازدواج فکر کنم و اکنون مجرد است. این بازیگر متولد مرداد ماه است و معیارهای خاص خودش را برای ازدواج و انتخاب همسر دارد و می گوید هنوز کیس مناسبی پیدا نشده است. به دلیل علاقه زیادی که به خواندن رمان های بلند دارد حتی یک دقیقه هم وقت آزاد ندارد و برای شوهرداری آمادگی لازم را ندارد.

تصویر

اینستاگرام هدیه بازوند

صفحه اینستاگرام هدیه بازوند در حال حاضر بالغ بر 20 هزار نفر دنبال کننده دارد که در روزهای اخیر رکورد جذب فالوور را در اینستاگرام از آن خود کرده است. وی تاکنون 61 پست را در صفحه شخصی خود برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است و 325 نفر را دنبال می کند. در صورتی که تمایل دارید تازه ترین عکسهای اینستاگرام او را ببینید باید به آدرس hediyeh_bazvand@ مراجعه کنید و جدیدترین پست های ایشان را ببینید.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود