زندگی خصوصی و جنجالی مهدی کوشکی و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 3,840

مهدی کوشکی (زادهٔ مرداد ۱۳۵٩، خرم‌آباد) نمایشنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینما است. او فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است.

 

بیوگرافی مهدی کوشکی

مهدی کوشکی متولد مرداد 1359 در تهران می باشد 40سال سن داردتحصیلات : از جمله بازیگر – کارگردانان جوان تئاتر است که از جامعه تئاتر دانشگاهی به تئاتر حرفه ای ما معرفی شده و سپس وارد سینما شد، علاوه بر بازیگری تدریس و کارگردانی نیز میکند.

تصویر

فعالیت تئاتر

کوشکی فعالیت اصلی اش در تئاتر شکل گرفت سپس رفته ر فته گروه تئاتری لیو را راه اندازی کردند که یکی از موفق ترین گورههای نمایشی در سده های اخیر در ایران بود که الوه بر بازیگری سمت کارگردانی در برخی از نمایش های این گروه رو نیز برعهده داشت از فعالیت های هنری کوشکی می توان به نگارش و کارگردانی نمایش کاسیت در زنجیر، بازی در نمایش شب نشینی با شکوه آقاجون و نگارش، کارگردانی و بازی در نمایش های سیزده، تئاتر بد و تئاتر شر و ….. اشاره نمود. او همچنین دراماتورژی نمایش «هملت» را بر عهده داشته است.

تصویر

ورود به سینما

آقای بازیگر در سال 1392 وقتی 32 ساله بود با فیلم سینمایی مهمونی کامی به کارگردانی علی احمدزاده اولین تجربه بازی خود در جلوی دوربین بدست آورد دومین تجربه بازی اش با فیلم لانتوری سال 1394 به کارگردانی رضا درمیشیان باعث دیده شدنش شد سپس سال 95 در فیلم فروشنده هم حضور موفقی داشت

تصویر

بازیگر نقش کوروش در سریال کرگدن

وی به تازگی در سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده در نقش کوروش برادر گیسو در این سریال ایفای نقش کرده است که در آبان ماه ۹۸ در شبکه خانگی توزیع شد است

بازیگر نقش مهران در سریال دل

کوشکی در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در نقش مهران ظاهر شده است و هنوز این سریال نمایش خانگی توزیع نشده است.

تصویر

علاقه به نوشتن

یادم است در بچگی شب ها می رفتم چراغ حیاط مان را روشن می کردم و حتماً باید تا ساعت دو و سه نیمه شب یک چیزی می نوشتمولی نمی دانم که چرا می نوشتم و چه چیزی می نوشتم، نام اولین نمایشنامه ای که نوشتم “سراب” بود که آنرا هم بازی کردم.

ازدواج اول مهدی کوشکی

مهدی کوشکی با صحرا فتحی (صحرا فتحی متولد فروردین 1361 در آبادان، بازیگر است) ازدواج کرد و صاحب یک پسر بنام آرسام می باشد.

تصویر

بیوگرافی صحرا فتحی

صحرا فتحی کار خود را به عنوان بازیگر در سال 1389 از تئاتر آغاز کرد و در بیست و چهارمین دوره جشنواره تئاتر اصفهان جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد .

از سال 90 در چند سریال و تله فیلم بازی کرده اما بعد تصمیم گرفت کمی دست نگه دارد و بیشتر وقتش را برای حضور در تئاتر اختصاص داده است و حالا به عنوان کارگردان فعالیت خود را ادامه می دهد. و در کنار کارگردانی کار نویسندگی را نیز انجام میدهد.

تصویر

ازدواج دوم مهدی کوشکی

مهدی کوشکی در اسفند 1398 با انتشار عکس دونفره خود با ریحانه پارسا ( متولد 1377 بازیگر) که 18 سال اختلاف سنی دارند خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند.

تصویر

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه (جوادی) پارسا متولد سال 1377 می باشد، می گوید در رشته تئاتر تحصیل کرده و با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. او بعد از بازی در این سریال پربیننده راهی دنیای تئاتر شد و در سینما و تلویزیون فعالیت آنچنانی نداشته است. پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است، 2 خواهر دارد. بعد در دوران دبیرستان وارد هنرستان تئاتر می شود. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود.

تصویر

اینستاگرام مهدی کوشکی

Instagram / Mehdikooshki

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود