زندگی خصوصی هانده ینر و همسرش + عکس های جذاب ودیدنی

0 4,535

هانده ینر (ترکی استانبولی: Hande Yener؛ زادهٔ ۱۲ ژانویه ۱۹۷۳ در استانبول، ترکیه) یکی از خوانندگان زن موسیقی پاپ ترکیه است. در طی دهه گذشته او سبک جدیدی از موسیقی را به صحنه موزیک ترکیه معرفی کرده‌است.

بیوگرافی هانده ینر

هانده ینر (به ترکی استانبولی: Hande Yener) در ۱۲ ژانویه ۱۹۷۳ در شهر استانبول ترکیه متولد شد. و تحصیلات ابتداتی و دبیرستانی خود را در شهر استانبول به پایان رساند.

تصویر

خانواده

مادرش خانه دار و پدرش فوتبالیست بود نام مادرش Yıldız Yazıcı و نام پدرش Erol Özyener می باشد. او یه خواهر دیگر نیز دارد. خواهر بزرگترش پنج سال از او بزرگتر است. هانده در خانواده ای از لحاظ مالی متوسط پروش یافت.

شروع فعالیت

هانده پس از گذراندن تحصیلات دوران ابتدایی و دبیرستانی خود در شهر استانبول در فروشگاهی به عنوان فروشنده مشغول به کار شد. و ناگهان در همان فروشگاه که مشغول به کار بود با هولیا آوشار که در حال خرید بود ملاقات کرد. هولیا آشوار او را با سزن آکسو آشنا کرد در نتیجه هانده ینر در کنار سزن آکسور به عنوان همخوان همکاری کرد.

تصویر

اجرا در کلوب ها

هانده ینر پس از گذشت ۲سال تصمیم گرفت که از سزن آکسو جدا شود و دوره های حرفه ای خوانندگی را بصورت جدی دنبال کند. و همینطور هم شد او به مدت یک سال آموزش موسیقی نزد سیاوش گیل گذراند. پس از آن مدت ها در کلوب ها و باره ای شبانه، علی الخصوص در آنتالیا، به اجرا پرداخت.

ازدواج

در زمانی که هانده هفده سال داشت، پدرش به خاطر وابستگی شدید به الکل و اختلافات خانوادگی، از مادر هانده طلاق گرفت و این مسئله او را به شدت تحت تاثیر قرار داد. بعد از مدتی یعنی در سال 1990 و در دوران جوانی برای اولین بار و با شخصی به نام Uğur Kulaçoğlu ازدواج کرد. در همان سال صاحب یک فرزند پسر شد. ولی به خاطر اینکه در سن پایین ازدواج کرده بود با گذشت زمان اختلافت زیادی در بین او و همسرش به وجود آمد و در سال 1994 این ازدواج به طلاق انجامید.

تصویر

آلبوم

او اولین آلبومش را در سال ۲۰۰۰ با عنوان “Senden İbaret” عبارت از تو به بازار ارائه کرد. در سال ۲۰۰۲ با همکاری شرکت موزیک ارول کوسه دومین آلبوم هانده ینر بنام”Sen Yoluna, Ben Yoluma” تو به راه خودت و من به راه خودم به بازار آمد. بعد از آن آلبوم”Aşk Kadın Ruhundan Anlamıyor” عشق روح زنان را درک نمی کند را به بازار ارائه داد.

تصویر

اختلاف هانده ینر با دمت آکالین

هانده ینر که خود را ملکه موسیقی پاپ ترک می داند در مصاحبه ای گفته است : “کار همه جلوی چشم مردم است در دنیای موسیقی هیچ کسی به پای من نمی رسد.” این صحبت وی بازخوردا هایی را ازسمت دمت آکلین را به همراه داشت.

دمت آکالین نیز در پی این صحبت جنجالی هانده ینر اینگونه پاسخ داد :“فروش من در رده اول است. دیروز از بانک ۱۷۰ هزار لیره برای حق تالیف دریافت کردم. خدا برکت بدهد. در واقع مبلغی که از حق تالیف ترانه هایش می گیرد را به رخ او کشید.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود