زندگی خصوصی فحریه اوجن و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 643

فحریه اوجن (به ترکی استانبولی: Fahriye Evcen)؛ زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۸۶ هنرپیشه اهل ترکیه است. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در سریال‌های چکاوک، برگ ریزان و سعید و شورا اشاره کرد.

بیوگرافی فحریه اوجن

فحریه اوجن متولد ۴ام ژوئن سال ۱۹۸۶ در شهر زولینگن – آلمان است. قد فحریه 173 سانتی متر و وزن او حدود 56 کیلوگرم است. فخریه به زبان های ترکی، آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط کامل دارد.

تصویر

خانواده

فحریه اوجن در شهر زولینگن در کشور آلمان به دنیا آمد. خانوادهٔ مادر وی از اهالی قوم چرکس و خانوادهٔ پدرش از مهاجران ترک و اصالتاً اهل شهر کاوالا هستند. او سه خواهر بزرگتر به نام های نیسی، آیسان و دمت دارد. در 7 سالگی خانه آن ها توسط نازی هاي آلمانی بـه آتش کشیده شد.

تصویر

تحصیلات

او در رشته جامعه شناسی دانشگاه دوسلدورف «Düsseldorf Heinrich» در حال تحصیل بود کـه اخراج می شود و بـه همراه مادرش بـه ترکیه باز می گردد. او در دانشگاه بوغازی ترکیه بـه درسش ادامه میدهد و فارغ التحصیل می شود.او درسال 2005 وارد دنیای بازیگری می شود و نخستین کار حرفه ایش درسال 2008 آغاز می شود.

شروع فعالیت و شهرت

سال 2005 وقتی 19 ساله بود با سریال هرگز فراموش نکن اولین بار جلوی دوربین رفت و بعد از دومین تجربه تلویزیونی در سال 2006، سر انجام با فیلم آسمان سال 2007 وارد پرده سینما شد شهرت فحریه از سال 2006 با سریال برگ ریزان از کانال D شروع شد، این سریال در پنج فصل و تا سال 2010 ساخت و پخش ان به طول کشید.

تصویر

علایق ورزشی

هر ورزشی را امتحان کردم ودر حال حاضر طبق معمول بـه پیلاتس می پردازم. دو سه سالی اسـت کـه kickbox نیز کار می کنم و این ورزش بسیار مفید کشف بزرگی برای مـن بود. غذا خوردن را نیز دوست دارم اما برنامۀ غذایی مخصوصی برای خود دارم و زمانی کـه طبق آن برنامه پیش میروم، دچار مشکل اضافه وزن نمیشوم.

ازدواج و زن زیبای جهان

اوزچویت و اوجن در ۲۹ام ژوئن سال ۲۰۱۷ در استانبول ازدواج کردند و اولین فرزندشان پسری به نام کاران نیز در ۱۳ام آوریل سال ۲۰۱۹ به دنیا آمد. در همان سال وی از سوی رسانه اجتماعی بازنت (Buzznet) رتبه نهم را در لیست سی زن زیبای جهان به دست آورد و نام او در کنار چهره های سرشناسی همانند جی جی حدید، اما واتسون، آدریانا لیما، هیلاری کلینتون و آنجلینا جولی قرار گرفت که از دیگر منتخبان این رسانه بودند.

تصویر

سفر کردن

بـه سفر کردن علاقۀ بسیاری دارم و برای سفر همه ی چیز رابه اسانی هماهنگ می کنم. هم چنین سفر از راه خشکی و طبیعت رابه سفر هـای آبی ترجیح می دهم.

تصویر

تفریحات زن و شوهری

ما تفریجات مشترک زیادی داریم، چون علایق مشترکمان زیاد اس از فیلم دیدن و ورزش کردن گرفته تا مسافرت و خرید کردن، جالب ترین تفریح ما رفتن به شهربازی است.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود