زندگی خصوصی جانسو دره و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 617

جانسو دره (به ترکی استانبولی: Cansu Dere)‏ (زادهٔ ۱۴ اکتبر ۱۹۸۰ در آنکارا) یک بازیگر و مدل ترک است.

بیوگرافی جانسو دره

جانسو دره متولد ۱۴ اکتبر سال ۱۹۸۰ در آنکارا – ترکیه است و خانواده او مهاجران ترکی از یونان و بلغارستان بودند. قد او 180 سانتیمتر است. جانسو فارغ التحصیل رشته ی باستان شناسی از دانشگاه استانبول است.

تصویر

خانواده

خانواده ی جانسو دره از مهاجران یونانی هستند. جانسو یک برادر بنام آردا دره دارد. او دوره ی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در ازمیر گذرانده است.

دختر شایسته ترکیه

دره از جمله ستاره های ترک است که قبل از بازیگری در رقابت های زیبایی شرکت کرده و توانست جایگاه سوم را در رقابت های دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۰۰ به دست آورد.

تصویر

مدلینگ

فعالیت های حرفه ای خود را ابتدا به عنوان یک مانکن شروع کرد. و کار مدلینگ را به صورت جدی تر ادامه داد و با طراح های معروف ترکیه کار کرد و توانست شهرتی برای خود دست و پا کند.

فیلم ها و سریال های جانسو دره

او کار در تلویزیون و سینما را از سال 2004 شروع کرد، در سال های 2006 تا 2008 در سریال سیلا بازی کرد، او در سال 2009 در سریال عشق تلخ، در سال 2011 در سریال ایزل در کنار بورچین ترزی اوغلو و کنان ایمیرزالی اوغلو، در سال 2012 در سریال حریم سلطان در کنار هالیت ارگنچ و مریم اوزرلی و تولگا ساریتاش و در سال 2017 در سریال مادر به ایفای نقش پرداخت.

تصویر

سایر فعالیت ها

او به طور مرتب در رویدادهای فشن پاریس و میلان حضور پیدا می کند و در سال ۲۰۱۲ از وی دعوت شد به عنوان یکی از چهره های تبلیغاتی برند معروف لورآل (L’Oreal) فعالیت کند. جانسو دره سپس در تبلیغات تجاری برند اون (Avon) حضور یافت و سپس در پروژه تبلیغاتی بستنی مگنوم که در ترکیه بسیار معروف است، ظاهر شد.

شهرت

در بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ نقشی برجسته در مجموعهٔ تلویزیونی سهیلا داشت. بعد از آن با همکاری کنان ایمیرزالی اوغلو در فیلم the Last Ottoman Yandim Ali به شهرت رسید. وی در سال ۲۰۰۹ در مجموعهٔ عشق تلخ و در سال ۲۰۱۱ در مجموعهٔ ایزل حضور پیدا کرد.

تصویر

همسر و دوست پسر جانسو دره

جانسو مجرد است. او در سال ٢۰۰٧ مدتی با کمدین معروف ترک، جم ییلماز رابطه داشت و ظاهرا قرار بود این دو با یکدیگر ازدواج کنند. جانسو در سال ٢۰۱٢ وارد رابطه با جم آیدین، مدیر شبکه ی NTV شد و پس از مدتی از او نیز جدا شد. این بازیگر زیبا ، مدتی نیز با بازیگر ترک، اوکان بایولگن رابطه داشته است. در سال ٢۰۱٨ شایعاتی مبنی بر رابطه ی جانسو دره با انگین آکیورک وجود داشت که جانسو در رابطه با این موضوع گفته است که این شایعات حقیقت ندارند. در همین سال، شایعات دیگری در رابطه با رابطه ی عاشقانه بین انگین اوزترک و جانسو دره بوجود آمد که جانسو در پاسخ به خبرنگاران گفته است که او و انگین تنها دو دوست صمیمی هستند و رابطه ی عاشقانه ای بین آن ها وجود ندارد. در حال حاضر جانسو با کسی رابطه ندارد.

تصویر

اینستاگرام جانسو دره

جانسو از سلبریتی های پرطرفدار ترک است و در حال حاضر ۱.۴ میلیون دنبال کننده دارد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود